Υπάρχουν πολλοί τρόποι για να αντιληφθείς την πραγματικότητα γύρω σου. Μία από αυτές είναι να παρατηρήσεις τα λογότυπα των brands που την απαρτίζουν και να αναλογιστείς την αξία τους.
Με ελάχιστους χαρακτήρες και μερικές γραμμές τα λένε όλα.Με ένα ωραίο, εύληπτο και πρωτότυπο σχέδιο μένουν αξέχαστα. Μεταφέρουν ιδέες και ενσωματώνουν αξίες, όπως εμπιστοσύνη, ποιότητα, αξιοπιστία, πρωτοπορία. Κάνουν την επιχείρηση αναγνωρίσιμη, της χαρίζουν κύρος και δυναμώνουν το brand. Της δίνουν ταυτότητα, δείχνουν το όραμα και τη φιλοσοφία της.
Τα λογότυπα, η γραφιστική αποτύπωση μιας εταιρείας, ενός οργανισμού, μιας ποδοσφαιρικής ομάδας, ακόμη και ενός συγκροτήματος, είναι το ιερό δισκοπότηρο της οπτικής επικοινωνίας. Όποιος το έχει, μπορεί να κτίσει πάνω σε αυτό τη μάρκετινγκ στρατηγική του, με την επιδίωξη της πρωτοτυπίας να θεωρείται το πιο θεμελιώδες συστατικό, ώστε να ξεχωρίσει.Το στοιχείο της έκπληξης, η ανατρεπτικότητα και ο αιφνιδιασμός είναι που τραβούν την προσοχή. Άλλες φορές, πάλι, και ιδίως για τις ιστορικές επιχειρήσεις, τα πιο απλά λογότυπα είναι και τα καλύτερα και αντέχουν αιώνες. Περιορισμοί δεν υπάρχουν, ούτε κανόνες παρά μονάχα ένας: η αλλαγή τους είναι αδύνατη. Μόνο τροποποίησης επιδέχονται και εκείνη λελογισμένα. Προσεκτικά, πολύ προσεκτικά. Τα επιτυχημένα logos είναι για πάντα, όπως τα διαμάντια.