fbpx
Thursday, October 30, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

O Big Spender είναι γυναίκα

Χαράλαμπος Νικόπουλος by Χαράλαμπος Νικόπουλος
March 7, 2021
in Fashion, Society
O Big Spender είναι γυναίκα
3
SHARES
281
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο περίφημος «good looking, so refined, man of distinction και real big spender» που τραγουδούσε κάποτε η Σίρλεϊ Μπάσεϊ, έχει ανακαλύψει τη θηλυκή του πλευρά. Και οι γυναίκες την αρσενική τους.

Έχει περάσει τα 50, αλλά δεν δείχνει ούτε 40, που λέει και η διαφήμιση. Δεν λυπάται για τα χρόνια που πέρασαν, δεν αναπολεί την πρότερη νιότη, ανήκει στην Generation X (1960 – 1979). Άλλωστε, στα 30 δεν είχε σχεδόν τίποτε, ενώ σήμερα διαθέτει εμπειρίες, επιτυχίες, αναγνώριση, κύρος και οικονομική άνεση. Σύμφωνοι, τα χρήματα δεν αγοράζουν την ευτυχία, μπορούν όμως να διώξουν τα σύννεφα της μιζέριας και να πλημμυρίσουν την καθημερινότητα με χρώματα, γεύσεις, αρώματα και τόσα άλλα. Και αυτό φαίνεται να το γνωρίζει στην πράξη. Φοράει επώνυμα ρούχα και παπούτσια, σε συνδυασμούς που φανερώνουν γούστο υψηλού επιπέδου, μοντέρνα κουλτούρα και ασφαλώς, οικονομική επιφάνεια. Δεν είμαι σνομπ, όμως μπορεί κάλλιστα να γίνει, προκειμένου να αποφύγει τη λαίλαπα της υποκουλτούρας που απειλεί αισθήσεις, αισθητήρια και συναισθήματα, σε κάθε γύρισμα της μέρας, σε κάθε γωνιά του δρόμου, αλλά και του σπιτιού: εκεί απέναντι από το μεγάλο καναπέ -γωνία του σαλονιού. Οδηγεί αυτοκίνητο προσιτής πολυτέλειας την τελική ταχύτητα του οποίου αγνοεί. Προέχει η ασφάλεια και η σιγουριά. Τη γλώσσα έλαβε ελληνική, γνωρίζει όμως και καλά αγγλικά, εξαιρετικά χρήσιμα για τις αγορές από το internet. Το πορτοφόλι είναι γεμάτο πλαστικό χρήμα, ενώ υπάρχουν και κάποια χαρτονομίσματα για παν ενδεχόμενο. Και ξοδεύει, ξοδεύει αρκετά, τόσα όσα χρειάζονται για διασκέδαση και ψυχαγωγία, για γούστο και στυλ. Δεν κρύβεται και γιατί άλλωστε να το κάνει; «Η ζωή είναι μικρή και θέλει καλοπέραση», συνηθίζει να λέει. Άλλος ένας big spender; Χμ…Περίπου. Για την ακρίβεια, άλλη μία big spender, από τις πολλές που κυκλοφορούν ανάμεσά μας!

Η γενιά των γυναικών που γεννήθηκαν τη δεκαετία του ’60 ή λίγο μετά στο δυτικό κόσμο είναι αποδεδειγμένα η υγιέστερη, πλουσιότερη και δυναμικότερη θηλυκή γενιά, από καταβολής κόσμου. Με τη μεγαλύτερη επιρροή στο κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι και με προσδόκιμο όριο ζωής που πλησιάζει τα 90 χρόνια για όσες ξεπεράσουν τα 50, οι σημερινές πενηντάρες αποτελούν -όσο και αν ακούγεται παράδοξο- το μέλλον του παγκόσμιου πληθυσμού, που χρόνο με το χρόνο καθίσταται όλο και περισσότερο γυναικοκρατούμενος, μιας και το ασθενές φύλλο ζει κατά μέσο όρο 7 με 15 χρόνια περισσότερο από το φερόμενο ισχυρό. Σήμερα περίπου το 30% του πληθυσμού των περισσότερων ανεπτυγμένων χωρών (ΗΠΑ, Ευρώπη) απαρτίζεται από γυναίκες 50 και άνω, για αυτό και όλο περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες μιλούν για την αληθινή ομορφιά
-με τη χρήση μάλιστα «αληθινών γυναικών μιας κάποιας ηλικίας. Οι πενηντάρες συγκροτούν ένα καινούριο, πολλά υποσχόμενο και όχι κορεσμένο πελατειακό γκρουπ, που με τις κατάλληλες κινήσεις από τους marketers μπορεί να αναδειχθεί σε σημαντικότατη πηγή εσόδων για τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών.

 Η αγοραστική δύναμη των γυναικών  

Ίσως τα παραπάνω στατιστικά να μην είχαν σημασία, αν δεν συνοδεύονταν από ριζικές αλλαγές στις κοινωνικές και οικονομικές συνήθειες, σε σχέση με το παρελθόν. Σήμερα, οι γυναίκες 50+ σε ΗΠΑ και Ευρώπη όχι μόνο είναι πολλές, όχι μόνο πρόκειται να αυξηθούν, αλλά κατέχουν σημαντικούς πόρους και ξοδεύουν δυόμισι φορές περισσότερα χρήματα έναντι των νέων, που δεν θεωρούνται πια ως η crème de le crème των καταναλωτών. Συγκρινόμενη με τις προηγούμενες γενιές, η εν λόγω έχει οικονομική ανεξαρτησία, καταλυτική επιρροή σε θέματα οικογενειακού προϋπολογισμού και ασύγκριτα μεγαλύτερη τάση για ξόδεμα (και ευκαιρίες) σε σχέση με τους άντρες, τάση που υποκινείται από διάφορους παράγοντες: Είναι απαλλαγμένη από τις μητρικές ευθύνες, ορεξάτη και ανυπόμονη για ζωή, οικονομικά ανεξάρτητη, της αρέσει ο έρωτας και το σεξ, και λέξεις όπως «ηλικιωμένη», «κακοντυμένη» και άλλες, λιγότερο κομψές έχουν σφραγιστεί οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Έτσι, ακολουθεί τα κελεύσματα της μόδας, της ομορφιάς, της περιπέτειας και της ευζωίας δαπανώντας σημαντικά ποσά για ενδύματα, υποδήματα, ταξίδια, κούρες ομορφιάς, μπότοξ, καλλυντικά, λίφτινγκ, θεάματα, εστίαση και διασκέδαση, την ίδια ώρα που ο τυπικός πενηντάρης είναι φειδωλός έναντι των καταναλωτικών σειρήνων και περιορίζεται σε ένα ζευγάρι παπούτσια, ένα πουλόβερ και δυο πουκάμισα το χρόνο. Εκτός και αν έχει δίπλα του κάποια γυναίκα, οπότε καταλήγουμε στο ίδιο και το αυτό. O big spender μεγάλωσε και μεταμορφώθηκε σε ώριμη γυναίκα.

Πέρασαν άλλωστε και τόσες δεκαετίες από τότε που το τραγούδησε η Shirley Bassey.

Tags: Shirley BasseyGenerationXΚατανάλωση
Previous Post

Μόνο για γυναίκες: Να πώς θα βρείτε την αληθινή αγάπη!

Next Post

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Next Post
Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

10 μυστικά για να γνωρίσετε καλύτερα την κινεζική κουζίνα

10 μυστικά για να γνωρίσετε καλύτερα την κινεζική κουζίνα

by Μόδεστος Κούρτης
February 21, 2022
0

Αυτό που αναγνωρίζουμε στη Δύση ως "κινέζικο" είναι απλώς μια περίληψη της κουζίνας της χώρας των δράκων. Όμως, η μεγαλύτερη...

Ο Ντεριντά και ο Μποντριγιάρ για την 11η Σεπτεμβρίου 2001

Ο Ντεριντά και ο Μποντριγιάρ για την 11η Σεπτεμβρίου 2001

by Θανάσης Αντωνίου
September 9, 2025
0

Οι δύο κορυφαίοι Γάλλοι φιλόσοφοι και διανοητές της σύγχρονης εποχής δίνουν απαντήσεις στο «γιατί;» της αδιανόητης φρίκης που έζησε η...

10 πράγματα που δεν ξέρετε για τον Νίκο Ανδρουλάκη

10 πράγματα που δεν ξέρετε για τον Νίκο Ανδρουλάκη

by Παντελής Περιβολάρης
December 7, 2021
0

Από το παρατσούκλι του, μέχρι την ομάδα που υποστηρίζει, τα χόμπι του, τις εσωκομματικές καραμπόλες που απέφυγε και πολλά άλλα,...

Γιατί το 1991 ήταν η πιο σημαντική χρονιά για το ροκ των μοντέρνων καιρών

Γιατί το 1991 ήταν η πιο σημαντική χρονιά για το ροκ των μοντέρνων καιρών

by Θανάσης Αντωνίου
September 28, 2021
0

Το 1991 ήταν μια καλή χρονιά για το ροκ, καθώς κυκλοφόρησαν ιστορικά και καθοριστικά άλμπουμ που άλλαξαν την ιστορία της...

Η έκθεση της κατσαρίδας

Η έκθεση της κατσαρίδας

by Zeitgeist Team
November 4, 2021
0

Η νέα μεγάλη έκθεση του εικαστικού καλλιτέχνη Capten είναι αφιερωμένη στο έντομο που παρότι κανείς δεν συμπαθεί, ωστόσο αυτό καταφέρνει...

Άλκης Καμπανός: ένας χρόνος μετά

Άλκης Καμπανός: ένας χρόνος μετά

by Άλκης Φιτσόπουλος
January 23, 2023
0

Η ελληνική κοινωνία δεν πήρε το μάθημά της, τα εγκληματικά στοιχεία συνεχίζουν να αλωνίζουν και εμείς οι δημοσιογράφοι απλώς καταγράφουμε...

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Απόρρητο: Η Τεχνητή Νοημοσύνη ξέρει περισσότερα (και κυρίως μαθαίνει γρήγορα)

Απόρρητο: Η Τεχνητή Νοημοσύνη ξέρει περισσότερα (και κυρίως μαθαίνει γρήγορα)

October 30, 2025
Είδαμε τη «Ράβδο»

Είδαμε τη «Ράβδο»

October 29, 2025
Είδαμε τον Vanya του 21ου αιώνα

Είδαμε τον Vanya του 21ου αιώνα

October 29, 2025
«ΔΟΥΛΕΙΑ» που εξαγριώνει και εξαθλιώνει

«ΔΟΥΛΕΙΑ» που εξαγριώνει και εξαθλιώνει

October 29, 2025
Είδαμε το «Prima Facie»

Είδαμε το «Prima Facie»

October 29, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp