fbpx
Thursday, November 20, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

O Big Spender είναι γυναίκα

Χαράλαμπος Νικόπουλος by Χαράλαμπος Νικόπουλος
March 7, 2021
in Fashion, Society
O Big Spender είναι γυναίκα
3
SHARES
281
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο περίφημος «good looking, so refined, man of distinction και real big spender» που τραγουδούσε κάποτε η Σίρλεϊ Μπάσεϊ, έχει ανακαλύψει τη θηλυκή του πλευρά. Και οι γυναίκες την αρσενική τους.

Έχει περάσει τα 50, αλλά δεν δείχνει ούτε 40, που λέει και η διαφήμιση. Δεν λυπάται για τα χρόνια που πέρασαν, δεν αναπολεί την πρότερη νιότη, ανήκει στην Generation X (1960 – 1979). Άλλωστε, στα 30 δεν είχε σχεδόν τίποτε, ενώ σήμερα διαθέτει εμπειρίες, επιτυχίες, αναγνώριση, κύρος και οικονομική άνεση. Σύμφωνοι, τα χρήματα δεν αγοράζουν την ευτυχία, μπορούν όμως να διώξουν τα σύννεφα της μιζέριας και να πλημμυρίσουν την καθημερινότητα με χρώματα, γεύσεις, αρώματα και τόσα άλλα. Και αυτό φαίνεται να το γνωρίζει στην πράξη. Φοράει επώνυμα ρούχα και παπούτσια, σε συνδυασμούς που φανερώνουν γούστο υψηλού επιπέδου, μοντέρνα κουλτούρα και ασφαλώς, οικονομική επιφάνεια. Δεν είμαι σνομπ, όμως μπορεί κάλλιστα να γίνει, προκειμένου να αποφύγει τη λαίλαπα της υποκουλτούρας που απειλεί αισθήσεις, αισθητήρια και συναισθήματα, σε κάθε γύρισμα της μέρας, σε κάθε γωνιά του δρόμου, αλλά και του σπιτιού: εκεί απέναντι από το μεγάλο καναπέ -γωνία του σαλονιού. Οδηγεί αυτοκίνητο προσιτής πολυτέλειας την τελική ταχύτητα του οποίου αγνοεί. Προέχει η ασφάλεια και η σιγουριά. Τη γλώσσα έλαβε ελληνική, γνωρίζει όμως και καλά αγγλικά, εξαιρετικά χρήσιμα για τις αγορές από το internet. Το πορτοφόλι είναι γεμάτο πλαστικό χρήμα, ενώ υπάρχουν και κάποια χαρτονομίσματα για παν ενδεχόμενο. Και ξοδεύει, ξοδεύει αρκετά, τόσα όσα χρειάζονται για διασκέδαση και ψυχαγωγία, για γούστο και στυλ. Δεν κρύβεται και γιατί άλλωστε να το κάνει; «Η ζωή είναι μικρή και θέλει καλοπέραση», συνηθίζει να λέει. Άλλος ένας big spender; Χμ…Περίπου. Για την ακρίβεια, άλλη μία big spender, από τις πολλές που κυκλοφορούν ανάμεσά μας!

Η γενιά των γυναικών που γεννήθηκαν τη δεκαετία του ’60 ή λίγο μετά στο δυτικό κόσμο είναι αποδεδειγμένα η υγιέστερη, πλουσιότερη και δυναμικότερη θηλυκή γενιά, από καταβολής κόσμου. Με τη μεγαλύτερη επιρροή στο κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι και με προσδόκιμο όριο ζωής που πλησιάζει τα 90 χρόνια για όσες ξεπεράσουν τα 50, οι σημερινές πενηντάρες αποτελούν -όσο και αν ακούγεται παράδοξο- το μέλλον του παγκόσμιου πληθυσμού, που χρόνο με το χρόνο καθίσταται όλο και περισσότερο γυναικοκρατούμενος, μιας και το ασθενές φύλλο ζει κατά μέσο όρο 7 με 15 χρόνια περισσότερο από το φερόμενο ισχυρό. Σήμερα περίπου το 30% του πληθυσμού των περισσότερων ανεπτυγμένων χωρών (ΗΠΑ, Ευρώπη) απαρτίζεται από γυναίκες 50 και άνω, για αυτό και όλο περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες μιλούν για την αληθινή ομορφιά
-με τη χρήση μάλιστα «αληθινών γυναικών μιας κάποιας ηλικίας. Οι πενηντάρες συγκροτούν ένα καινούριο, πολλά υποσχόμενο και όχι κορεσμένο πελατειακό γκρουπ, που με τις κατάλληλες κινήσεις από τους marketers μπορεί να αναδειχθεί σε σημαντικότατη πηγή εσόδων για τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών.

 Η αγοραστική δύναμη των γυναικών  

Ίσως τα παραπάνω στατιστικά να μην είχαν σημασία, αν δεν συνοδεύονταν από ριζικές αλλαγές στις κοινωνικές και οικονομικές συνήθειες, σε σχέση με το παρελθόν. Σήμερα, οι γυναίκες 50+ σε ΗΠΑ και Ευρώπη όχι μόνο είναι πολλές, όχι μόνο πρόκειται να αυξηθούν, αλλά κατέχουν σημαντικούς πόρους και ξοδεύουν δυόμισι φορές περισσότερα χρήματα έναντι των νέων, που δεν θεωρούνται πια ως η crème de le crème των καταναλωτών. Συγκρινόμενη με τις προηγούμενες γενιές, η εν λόγω έχει οικονομική ανεξαρτησία, καταλυτική επιρροή σε θέματα οικογενειακού προϋπολογισμού και ασύγκριτα μεγαλύτερη τάση για ξόδεμα (και ευκαιρίες) σε σχέση με τους άντρες, τάση που υποκινείται από διάφορους παράγοντες: Είναι απαλλαγμένη από τις μητρικές ευθύνες, ορεξάτη και ανυπόμονη για ζωή, οικονομικά ανεξάρτητη, της αρέσει ο έρωτας και το σεξ, και λέξεις όπως «ηλικιωμένη», «κακοντυμένη» και άλλες, λιγότερο κομψές έχουν σφραγιστεί οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Έτσι, ακολουθεί τα κελεύσματα της μόδας, της ομορφιάς, της περιπέτειας και της ευζωίας δαπανώντας σημαντικά ποσά για ενδύματα, υποδήματα, ταξίδια, κούρες ομορφιάς, μπότοξ, καλλυντικά, λίφτινγκ, θεάματα, εστίαση και διασκέδαση, την ίδια ώρα που ο τυπικός πενηντάρης είναι φειδωλός έναντι των καταναλωτικών σειρήνων και περιορίζεται σε ένα ζευγάρι παπούτσια, ένα πουλόβερ και δυο πουκάμισα το χρόνο. Εκτός και αν έχει δίπλα του κάποια γυναίκα, οπότε καταλήγουμε στο ίδιο και το αυτό. O big spender μεγάλωσε και μεταμορφώθηκε σε ώριμη γυναίκα.

Πέρασαν άλλωστε και τόσες δεκαετίες από τότε που το τραγούδησε η Shirley Bassey.

Tags: Shirley BasseyGenerationXΚατανάλωση
Previous Post

Μόνο για γυναίκες: Να πώς θα βρείτε την αληθινή αγάπη!

Next Post

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Next Post
Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Μιχάλης Σεβαστέρης: «Η Ελλάδα είναι φοβερή χώρα αν είσαι κωμικός!».

Μιχάλης Σεβαστέρης: «Η Ελλάδα είναι φοβερή χώρα αν είσαι κωμικός!».

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
May 9, 2022
0

Ο ταλαντούχος stand up comedian μιλάει για το προνόμιο του να ζεις σε μια χώρα όπως η Ελλάδα, για τις...

Έτσι η πανδημία αλλάζει τα σπίτια μας  

Έτσι η πανδημία αλλάζει τα σπίτια μας  

by Παντελής Περιβολάρης
February 17, 2021
0

Υπό την επίδραση του κορωνοϊού το περίφημο form follows function («η μορφή ακολουθεί τη λειτουργία»), αλλάζει και ακολουθεί πλέον τη...

Μητσοτάκης – Παπανδρέου: Οι συνεντεύξεις που έγραψαν ιστορία

Μητσοτάκης – Παπανδρέου: Οι συνεντεύξεις που έγραψαν ιστορία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
October 1, 2021
0

20 συνεντεύξεις σε 30 χρόνια. Στο νέο της βιβλίο η  Όλγα Μπακομάρου συνομιλεί με τις δύο οικογένειες που καθόρισαν το...

13ο Διεθνές Φεστιβάλ «Dance Days Chania»

13ο Διεθνές Φεστιβάλ «Dance Days Chania»

by Zeitgeist Team
June 28, 2023
0

Ένα πολύ ενδιαφέρον φεστιβάλ σύγχρονου χορού πραγματοποιείται τον Ιούλιο στα Χανιά, με ένα πλούσιο και πολυσυλλεκτικό πρόγραμμα από τις 22/7...

Η Ντόχα της μπόχας

Η Ντόχα της μπόχας

by Άλκης Φιτσόπουλος
November 17, 2022
0

Κατάρ 2022, 20 Νοεμβρίου – 18 Δεκεμβρίου: Το πιο παράξενο Μουντιάλ της Ιστορίας, όπου εκ προοιμίου το χρήμα και τα...

Βρες το polo της έλξης σου!

Βρες το polo της έλξης σου!

by Βανέσα Αποστολίδου
May 31, 2021
0

Ο απόλυτος οδηγός για το κοντομάνικο βαμβακερό μπλουζάκι πόλο, ένα από τα πιο ευέλικτα, πολυχρηστικά αλλά και απολύτως διαχρονικά κομμάτια...

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

November 19, 2025
Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

November 19, 2025
Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

November 19, 2025
Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

November 14, 2025
Το άρτυμα που απογειώνει τη γεύση

Το άρτυμα που απογειώνει τη γεύση

November 14, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp