fbpx
Saturday, March 25, 2023
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • English
  • Greek
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • English
  • Greek
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

O Big Spender είναι γυναίκα

Χαράλαμπος Νικόπουλος by Χαράλαμπος Νικόπουλος
March 7, 2021
in Fashion, Society
O Big Spender είναι γυναίκα
3
SHARES
276
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο περίφημος «good looking, so refined, man of distinction και real big spender» που τραγουδούσε κάποτε η Σίρλεϊ Μπάσεϊ, έχει ανακαλύψει τη θηλυκή του πλευρά. Και οι γυναίκες την αρσενική τους.

Έχει περάσει τα 50, αλλά δεν δείχνει ούτε 40, που λέει και η διαφήμιση. Δεν λυπάται για τα χρόνια που πέρασαν, δεν αναπολεί την πρότερη νιότη, ανήκει στην Generation X (1960 – 1979). Άλλωστε, στα 30 δεν είχε σχεδόν τίποτε, ενώ σήμερα διαθέτει εμπειρίες, επιτυχίες, αναγνώριση, κύρος και οικονομική άνεση. Σύμφωνοι, τα χρήματα δεν αγοράζουν την ευτυχία, μπορούν όμως να διώξουν τα σύννεφα της μιζέριας και να πλημμυρίσουν την καθημερινότητα με χρώματα, γεύσεις, αρώματα και τόσα άλλα. Και αυτό φαίνεται να το γνωρίζει στην πράξη. Φοράει επώνυμα ρούχα και παπούτσια, σε συνδυασμούς που φανερώνουν γούστο υψηλού επιπέδου, μοντέρνα κουλτούρα και ασφαλώς, οικονομική επιφάνεια. Δεν είμαι σνομπ, όμως μπορεί κάλλιστα να γίνει, προκειμένου να αποφύγει τη λαίλαπα της υποκουλτούρας που απειλεί αισθήσεις, αισθητήρια και συναισθήματα, σε κάθε γύρισμα της μέρας, σε κάθε γωνιά του δρόμου, αλλά και του σπιτιού: εκεί απέναντι από το μεγάλο καναπέ -γωνία του σαλονιού. Οδηγεί αυτοκίνητο προσιτής πολυτέλειας την τελική ταχύτητα του οποίου αγνοεί. Προέχει η ασφάλεια και η σιγουριά. Τη γλώσσα έλαβε ελληνική, γνωρίζει όμως και καλά αγγλικά, εξαιρετικά χρήσιμα για τις αγορές από το internet. Το πορτοφόλι είναι γεμάτο πλαστικό χρήμα, ενώ υπάρχουν και κάποια χαρτονομίσματα για παν ενδεχόμενο. Και ξοδεύει, ξοδεύει αρκετά, τόσα όσα χρειάζονται για διασκέδαση και ψυχαγωγία, για γούστο και στυλ. Δεν κρύβεται και γιατί άλλωστε να το κάνει; «Η ζωή είναι μικρή και θέλει καλοπέραση», συνηθίζει να λέει. Άλλος ένας big spender; Χμ…Περίπου. Για την ακρίβεια, άλλη μία big spender, από τις πολλές που κυκλοφορούν ανάμεσά μας!

Η γενιά των γυναικών που γεννήθηκαν τη δεκαετία του ’60 ή λίγο μετά στο δυτικό κόσμο είναι αποδεδειγμένα η υγιέστερη, πλουσιότερη και δυναμικότερη θηλυκή γενιά, από καταβολής κόσμου. Με τη μεγαλύτερη επιρροή στο κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι και με προσδόκιμο όριο ζωής που πλησιάζει τα 90 χρόνια για όσες ξεπεράσουν τα 50, οι σημερινές πενηντάρες αποτελούν -όσο και αν ακούγεται παράδοξο- το μέλλον του παγκόσμιου πληθυσμού, που χρόνο με το χρόνο καθίσταται όλο και περισσότερο γυναικοκρατούμενος, μιας και το ασθενές φύλλο ζει κατά μέσο όρο 7 με 15 χρόνια περισσότερο από το φερόμενο ισχυρό. Σήμερα περίπου το 30% του πληθυσμού των περισσότερων ανεπτυγμένων χωρών (ΗΠΑ, Ευρώπη) απαρτίζεται από γυναίκες 50 και άνω, για αυτό και όλο περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες μιλούν για την αληθινή ομορφιά
-με τη χρήση μάλιστα «αληθινών γυναικών μιας κάποιας ηλικίας. Οι πενηντάρες συγκροτούν ένα καινούριο, πολλά υποσχόμενο και όχι κορεσμένο πελατειακό γκρουπ, που με τις κατάλληλες κινήσεις από τους marketers μπορεί να αναδειχθεί σε σημαντικότατη πηγή εσόδων για τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών.

 Η αγοραστική δύναμη των γυναικών  

Ίσως τα παραπάνω στατιστικά να μην είχαν σημασία, αν δεν συνοδεύονταν από ριζικές αλλαγές στις κοινωνικές και οικονομικές συνήθειες, σε σχέση με το παρελθόν. Σήμερα, οι γυναίκες 50+ σε ΗΠΑ και Ευρώπη όχι μόνο είναι πολλές, όχι μόνο πρόκειται να αυξηθούν, αλλά κατέχουν σημαντικούς πόρους και ξοδεύουν δυόμισι φορές περισσότερα χρήματα έναντι των νέων, που δεν θεωρούνται πια ως η crème de le crème των καταναλωτών. Συγκρινόμενη με τις προηγούμενες γενιές, η εν λόγω έχει οικονομική ανεξαρτησία, καταλυτική επιρροή σε θέματα οικογενειακού προϋπολογισμού και ασύγκριτα μεγαλύτερη τάση για ξόδεμα (και ευκαιρίες) σε σχέση με τους άντρες, τάση που υποκινείται από διάφορους παράγοντες: Είναι απαλλαγμένη από τις μητρικές ευθύνες, ορεξάτη και ανυπόμονη για ζωή, οικονομικά ανεξάρτητη, της αρέσει ο έρωτας και το σεξ, και λέξεις όπως «ηλικιωμένη», «κακοντυμένη» και άλλες, λιγότερο κομψές έχουν σφραγιστεί οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Έτσι, ακολουθεί τα κελεύσματα της μόδας, της ομορφιάς, της περιπέτειας και της ευζωίας δαπανώντας σημαντικά ποσά για ενδύματα, υποδήματα, ταξίδια, κούρες ομορφιάς, μπότοξ, καλλυντικά, λίφτινγκ, θεάματα, εστίαση και διασκέδαση, την ίδια ώρα που ο τυπικός πενηντάρης είναι φειδωλός έναντι των καταναλωτικών σειρήνων και περιορίζεται σε ένα ζευγάρι παπούτσια, ένα πουλόβερ και δυο πουκάμισα το χρόνο. Εκτός και αν έχει δίπλα του κάποια γυναίκα, οπότε καταλήγουμε στο ίδιο και το αυτό. O big spender μεγάλωσε και μεταμορφώθηκε σε ώριμη γυναίκα.

Πέρασαν άλλωστε και τόσες δεκαετίες από τότε που το τραγούδησε η Shirley Bassey.

Tags: Shirley BasseyGenerationXΚατανάλωση
Previous Post

Μόνο για γυναίκες: Να πώς θα βρείτε την αληθινή αγάπη!

Next Post

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Next Post
Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Η Ελλάδα μέσα από τις αγαπημένες συνταγές 30 διασήμων του εξωτερικού

Η Ελλάδα μέσα από τις αγαπημένες συνταγές 30 διασήμων του εξωτερικού

by Zeitgeist Team
February 23, 2021
0

Και ενώ η χώρα συζητιέται τον τελευταίο καιρό στο εξωτερικό για όλους τους λανθασμένους λόγους, αυτή η επανέκδοση για την...

Η τρομοκρατία του άνθρακα

Η τρομοκρατία του άνθρακα

by Zeitgeist Team
December 1, 2021
0

Με τις θανατηφόρες επιθέσεις με άνθρακα που βίωσαν οι ΗΠΑ πριν 20 χρόνια, ασχολείται η νέα σειρά «The Ηot zone:...

Ο Τζον Έλιοτ Γκάρντινερ στο Ηρώδειο

Ο Τζον Έλιοτ Γκάρντινερ στο Ηρώδειο

by Zeitgeist Team
May 12, 2022
0

Ανεβαίνει στις 14 Ιουνίου στο Ηρώδειο ο διάσημος αρχιμουσικός σερ Τζον Έλιοτ Γκάρντινερ σε μια μοναδικής συναυλία κλασικής μουσικής με...

7 κορυφαίοι της Ιστορίας που πάλευαν με την κατάθλιψη

7 κορυφαίοι της Ιστορίας που πάλευαν με την κατάθλιψη

by Zeitgeist Team
November 8, 2021
0

Μπετόβεν, Σούμαν, Λένον, Λίνκολν, Τολστόι, Χέμινγουεϊ, Νεύτωνας έπασχαν από κατάθλιψη. Αυτό όμως δεν τους εμπόδισε να μεγαλουργήσουν. Γιατί κάποιοι δεν...

171210-FE0527-FredErnst-30cm.jpg.1360x760_q85_crop_focal_area-1824,1713,3436,1151_upscale

Η ανατομία ενός αλλιώτικου μουσείου

by Zeitgeist Team
March 1, 2021
0

Περιέργεια, τόλμη, δημιουργικότητα, επιμονή, εστίαση στον επισκέπτη. Αυτά έχουν καταστήσει το ολλανδικό μουσείο Boerhaave πρωτοπόρο, καθώς πετυχαίνει να συνδέει την...

FX το νέο όνομα του FOX

FX το νέο όνομα του FOX

by Zeitgeist Team
March 16, 2023
0

Από την Τετάρτη 15 Μαρτίου το κορυφαίο ψυχαγωγικό κανάλι FOX μετονομάζεται σε FX

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Πώς είναι να είσαι 17 ετών;

Εύη Νεοφώτιστου

Όσα μαθαίνουμε στο γυμναστήριο για την ψυχική μας υγεία

Αθηνά Φερεντίνου

Το πείραμα της υπακοής και η δύναμη της εξουσίας

Άλκης Φιτσόπουλος

Το τίμημα της εξυπνάδας

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

Ματθαίος Γιωσαφάτ (1937 – 2022): «Δυστυχώς, δεν είναι και πολύ ώριμοι οι Έλληνες»

Ματθαίος Γιωσαφάτ (1937 – 2022): «Δυστυχώς, δεν είναι και πολύ ώριμοι οι Έλληνες»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
July 27, 2022
0

Τα 5 πουλόβερ που πρέπει να έχεις στην ντουλάπα σου

Τα 5 πουλόβερ που πρέπει να έχεις στην ντουλάπα σου

by Βανέσα Αποστολίδου
October 19, 2022
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Να τι να καλλιεργήσεις στη βεράντα σου αυτή την άνοιξη

Να τι να καλλιεργήσεις στη βεράντα σου αυτή την άνοιξη

March 24, 2023
Το Lockdown των 6 ημερών

Το Lockdown των 6 ημερών

March 24, 2023
25 χρόνια «Ελληνικός Κόσμος»

25 χρόνια «Ελληνικός Κόσμος»

March 23, 2023
James Rodríguez: Ένα brand name γεννιέται

James Rodríguez: Ένα brand name γεννιέται

March 23, 2023
Είδαμε την «Κίνηση ΜΑΤ»

Είδαμε την «Κίνηση ΜΑΤ»

March 22, 2023

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp