Με την έννοια του ντόπιου και του αυθεντικού παίζουν οι νέες συλλεκτικές συσκευασίες της FIX Hellas, σε μια ευρηματική καμπάνια που μεταξύ άλλων απαντάει στο θεμελιώδες ερώτημα του «τί είναι η πατρίδα μας;»
Με κεντρικό μήνυμα το «ΤΡΟΥ ΛΟΚΑΛ» και εμπνευσμένες από την ποικιλομορφία της χώρας μας, οι νέες συλλεκτικές συσκευασίες της FIX Hellas (διαθέσιμες σε μπουκάλι και κουτάκι) αποτυπώνουν μέσα από τη σύγχρονη ματιά και σε τρία μοναδικά σχέδια, την κληρονομιά και την αυθεντικότητα του αστικού, ηπειρωτικού και νησιωτικού τοπίου αντίστοιχα της Ελλάδας.Αγκαλιάζοντας το λογότυπο της FIX Hellas, τρεις χαρακτηριστικές αλλά και περίτεχνες φιγούρες της ελληνικής αυθεντικότητας (το περιστέρι, το καΐκι και η κατσίκα) πρωταγωνιστούν ως πραγματικοί ντόπιοι ήρωες στις συσκευασίες, ενώ γύρω τους ζωντανεύουν γνώριμες εικόνες.
Το περιστέρι, ο παρατηρητής του αστικού τοπίου, πλαισιώνεται από χαρακτηριστικά αστικά τοπία, όπως το παγκάκι στην πλατεία, τον κουλουρά, αλλά και τα κλασικά στέκια της πρωτεύουσας.
Το καΐκι, αντιπροσωπεύοντας τον αυθεντικό ήρωα της θάλασσας, αποκαλύπτει κρυφά περάσματα που οδηγούν σε κρυστάλλινες παραλίες, κάτω από τον καυτό ήλιο και τον έναστρο ουρανό του καλοκαιριού.
Η κατσίκα, ο πραγματικός θαμώνας της επαρχίας, ξέρει κάθε βράχο και κάθε μυστικό μονοπάτι, αλλά και κάθε γεφύρι που οδηγεί στα καλύτερα πανηγύρια, εκεί που ο ήχος των παραδοσιακών ακουσμάτων φέρνει κοντά τον λόκαλ με τον επισκέπτη.