fbpx
Friday, November 21, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

5 μυστικά της διαφήμισης που λίγοι γνωρίζουν

Zeitgeist Team by Zeitgeist Team
April 9, 2021
in Business, Creativity
5 μυστικά της διαφήμισης που λίγοι γνωρίζουν
4
SHARES
421
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Κάθε επάγγελμα έχει τα μικρά και τα μεγάλα του μυστικά, τεχνάσματα, κόλπα. Έτσι και στον κόσμο της διαφήμισης, εκεί όπου όλα φαίνονται τέλεια, ειδυλλιακά, χαρούμενα, όμορφα, νόστιμα, ιδανικά, αληθινά…

Ως γνωστόν, στη διαφήμιση η εικόνα είναι το παν και τα πράγματα είναι έτσι, αν έτσι φαίνονται. Βέβαια, για να φαίνονται όλα τέλεια, μπαίνουν σε εφαρμογή κάποια κόλπα που πολλοί τα βλέπουν μα λίγοι τα καταλαβαίνουν. Ας δούμε 5 από αυτά.

Συσκευασία
Οι συσκευασίες των προϊόντων που χρησιμοποιούνται στα τηλεοπτικά σποτ, από γιαούρτια μέχρι απορρυπαντικά, είναι διαφορετικά από αυτά που πουλιούνται στα ράφια των καταστημάτων. Για παράδειγμα, το χαρτί που χρησιμοποιείται σε αυτές τις περιπτώσεις είναι υψηλής ποιότητας και μεγαλύτερου βάρους και η εκτύπωση γίνεται με την καλύτερη δυνατή μέθοδο, ώστε τα γράμματα να διαβάζονται καλά, τα χρώματα να είναι ζωηρά και η συσκευασία να ακτινοβολεί.

Αλλοιώσιμα
Παγωτά, κρέμες και άλλα ευπαθή υλικά δεν είναι εύκολο να παραμείνουν ανέπαφα κάτω από το φως των προβολέων. Έτσι, αρκετές φορές τα υλικά που χρησιμοποιούνται στα γυρίσματα και τις φωτογραφίσεις, μικρή σχέση έχουν με αυτά που υποτίθεται ότι είναι. Εύλογα, καθώς ένα κανονικό παγωτό π.χ. μπορεί να κρατηθεί στητό για ελάχιστα μόνο δευτερόλεπτα. Έτσι, ακόμη και οικοδομικά υλικά μπορεί να χρησιμοποιηθούν προκειμένου να δημιουργηθεί η επιθυμητή εικόνα.

Βεστιάρια
Υπάρχουν ειδικά βεστιάρια που διαθέτουν ρούχα και αξεσουάρ για κάθε καμπάνια και κάθε concept. Αποκριάτικα, gothic, μεσαιωνικά, αρχαία, 60’s, 70’s, κοστούμια, σπαθιά, καπέλα και πολλά άλλα σε μεγάλη γκάμα, περιμένουν να εξυπηρετήσουν το δημιουργικό οίστρο των διαφημιστών. Επιπλέον, υπάρχουν και κάποιοι ελεύθεροι επαγγελματίες που προμηθεύουν τις διαφημιστικές με οτιδήποτε θελήσουν. Από αυτοκίνητα – αντίκες μέχρι άγρια ζώα, εκπαιδευμένες γάτες κ.λπ.

Ηθοποιοί
Μερικές φορές οι οντισιόν για την εξεύρεση του κατάλληλου προσώπου μπορεί να κρατήσουν εβδομάδες για να βρουν οι διαφημιστές αυτό που χρειάζονται. Κάποιες φορές, οι αναζητήσεις αποδεικνύονται άκαρπες στα Εν Ελλάδι πρακτορεία και τότε αρχίζει η αναζήτηση στα ξένα. Έτσι, έχει συμβεί Φλαμανδός ηθοποιός να υποδύεται Έλληνα αγρότη από την Ήπειρο και να διαφημίζει αγνά, παραδοσιακά ελληνικά προϊόντα. Συμβαίνει, βέβαια, και το ανάποδο. Μοντέλα από την Ελλάδα να πρωταγωνιστούν σε καμπάνιες χωρών όπως η Ινδία ή το Πακιστάν και να υποδύονται τους ντόπιους.

Μουσική
Τέλος, ένα ακόμη γνωστό κόλπο είναι αυτό με τη μουσική. Αντί η διαφημιστική να πληρώσει τα δικαιώματα για να πάρει κάποιο διάσημο μουσικό κομμάτι και να το χρησιμοποιήσει στο σποτ, πληρώνει κάποιο συνθέτη, που γράφει μια παρτιτούρα που του μοιάζει, αντιγράφοντάς το στα όρια της νομιμότητας (διασκευή). Πολλές φορές, μάλιστα, οι ίδιοι οι συνθέτες πειράζουν τα κομμάτια τους, για να τα φέρουν στα νερά της διαφήμισης.

Tags: ΜοντέλαΗθοποιοίΔιαφήμιση
Previous Post

Η αλήθεια για το σεξ και τις σχέσεις στην Covid-19 εποχή

Next Post

Μην πυροβολείτε τον δημοσιογράφο

Next Post
Μην πυροβολείτε τον δημοσιογράφο

Μην πυροβολείτε τον δημοσιογράφο

10 επικά λαϊκά τραγούδια που είναι σχεδόν ροκ

10 επικά λαϊκά τραγούδια που είναι σχεδόν ροκ

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Το Urban Life στα καλύτερά του!

Το Urban Life στα καλύτερά του!

by Zeitgeist Team
November 9, 2021
0

Η νέα Prince Oliver συλλογή για το Χειμώνα του 2022 είναι ένα μια συναρπαστική εξερεύνηση της ζωής στην πόλη, μια...

H Πρωταπριλιάτικη φάρσα του BBC που άφησε ιστορία (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

H Πρωταπριλιάτικη φάρσα του BBC που άφησε ιστορία (ΦΩΤΟ & ΒΙΝΤΕΟ)

by Αθηνά Φερεντίνου
March 31, 2025
0

Κάθε χρόνο την 1η Απριλίου εκατομμύρια άνθρωποι σε όλο τον κόσμο λένε ψέματα, σκαρώνουν φάρσες και γελάνε με την καρδιά...

Όσα μαθαίνουμε στο γυμναστήριο για την ψυχική μας υγεία

Όσα μαθαίνουμε στο γυμναστήριο για την ψυχική μας υγεία

by Εύη Νεοφώτιστου
February 1, 2023
0

Διανοητικές διατάσεις, ψυχική δύναμη και αντοχή, νοητικός συγχρονισμός. Όπως προπονούμε το σώμα μας έτσι πρέπει να κάνουμε και με τον...

Το χρώμα που κερδίζει στο ποδόσφαιρο

Το χρώμα που κερδίζει στο ποδόσφαιρο

by Άλκης Φιτσόπουλος
October 14, 2024
0

Αυτό το χρώμα φανέλας στον αθλητισμό θεωρείται βάσει επιστημονικών ερευνών ως το πιο ευνοημένο από τη διαιτησία.   

Το μέλλον της φωτογραφίας στηρίζεται στην τεχνολογία

Το μέλλον της φωτογραφίας στηρίζεται στην τεχνολογία

by Zeitgeist Team
September 25, 2024
0

Στο σημερινό ψηφιακό τοπίο, όπου όλοι ζούμε, η βιομηχανία της φωτογραφίας έχει υποστεί ριζικές αλλαγές. Διαβάστε τις πιο βασικές από...

Από τη Μεγάλη στη Σιωπηρή Παραίτηση

Από τη Μεγάλη στη Σιωπηρή Παραίτηση

by Μαρία Κοσμά
September 29, 2023
0

Η παραίτηση είναι τάση στην αγορά εργασίας, αλλά και μια αφορμή να αναθεωρήσουμε τη σχέση μας μαζί της. Ζητούμενο και...

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

November 19, 2025
Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

November 19, 2025
Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

November 19, 2025
Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

November 14, 2025
Το άρτυμα που απογειώνει τη γεύση

Το άρτυμα που απογειώνει τη γεύση

November 14, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp