Στο απόγειο της ωριμότητας του και πιο γοητευτικός από ποτέ, αποδεικνύει όχι μόνο ότι η ηλικία είναι μονάχα ένας αριθμός, αλλά και ότι η επιτυχία για έναν άνδρα μετριέται και από το πρόσωπο που έχει αυτός στα 50+ του. Μεταφορικά και κυριολεκτικά.
O56χρονος super star είναι από την περασμένη άνοιξη το πρόσωπο του οίκου Brioni, μια συνεργασία που φαίνεται τέλεια -βρήκαν ο ένας τον άλλον. Φωτογραφημένος μινιμαλιστικά στο Λος Άντζελες από τον φωτογράφο Mikael Jansson, μάς χαρίζει ορισμένες καταπληκτικές εικόνες που αποτυπώνουν την αβίαστη χαλαρότητα του σε συνδυασμό με τη διακριτική φινέτσα του. «Θαύμαζα πάντα τα κομψά και διαχρονικά σχέδια του Brioni, που ενσωματώνουν δημιουργικότητα, ποιότητα και τελειότητα», θα πει ο ίδιος.Τα πορτρέτα διακρίνονται για μια οικεία, ζεστή ατμόσφαιρα που έρχεται σε αντίθεση με την ισχυρή προσωπικότητα του ηθοποιού, ενώ παράλληλα αναδεικνύει το απαράμιλλο στυλ του οίκου. Μάλιστα, η συνεργασία συνεχίζεται και για τη χειμερινή κολεξιόν (Fall/Winter 2021), στο ίδιο ασπρόμαυρο ύφος και συμπίπτει με τα 75 χρόνια αυτού του καθοριστικού οίκου για την εξέλιξη του σύγχρονου στυλ. Ενός οίκου που ξέρει την τέχνη του tailoring όσο ελάχιστοι, όπως λίγοι είναι εκείνοι που μπορούν να αποκτήσουν τα κομμάτια που υπογράφει, αποκλειστικά λόγω τιμής (κοστούμια και παλτά που κοστίζουν περίπου όσο ένα μικρό αυτοκίνητο).
Ο οίκος Brioni ιδρύθηκε στη Ρώμη το 1945 και πήρε το όνομά του από τα πρώην ιταλικά νησιά Brionian, που τώρα ανήκουν στην Κροατία και αποτελούν διαχρονικά κοσμοπολίτικο προορισμό. Αρχηγοί κρατών, κορυφαίοι επιχειρηματίες και κινηματογραφικές περσόνες όπως ο James Bond βρήκαν στον οίκο την επιτομή του στυλ, επιλέγοντας φανατικά τα κοστούμια του. Παρά τον αδήριτα αριστοκρατικό του χαρακτήρα, ο οίκος τολμάει να κάνει ανατροπές και να πρωτοπορεί και είναι χαρακτηριστικό ότι πραγματοποίησε την πρώτη ανδρική επίδειξη μόδας στην Ιστορία, το 1952 στη Φλωρεντία, ενώ ήταν αυτός που έβαλε την Haute Couture στη σφαίρα του Prêt-à-porter, με ready to wear κοστούμια από το 1959. Τα έντονα χρώματα, τα καινοτόμα υφάσματα, αλλά και η συνεργασία με ανήσυχους creative directors τα τελευταία χρόνια έχουν στρέψει το δημιουργικό ενδιαφέρον του οίκου και στο καθημερινό ντύσιμο.