Η νέα χειμερινή καμπάνια του οίκου Prince Oliver για το Φθινόπωρο και το Χειμώνα του 2026 είναι επηρεασμένη από το πολύχρωμο σύμπαν του Πόλοκ, του Μοντριάν και του Καντίνσκι και έχει το impact μιας σύγχρονης performance, όπου η Τέχνη συναντά τη Μόδα σε ενιαία, ζωντανή επιφάνεια.
Εδώ το μοντέλο αναλαμβάνει έναν διπλό ρόλο: γίνεται ταυτόχρονα ο ζωγράφος που δίνει μορφή στο κάδρο και ο καμβάς που δέχεται επάνω του τις κινήσεις, τα χρώματα και τις υφές της δημιουργίας. Ο τόπος, το σώμα, το ύφασμα και η κίνηση συναντιούνται, δημιουργώντας μια δυναμική και απρόσμενη συνομιλία.

Τα ενδύματα, πρωταγωνιστές της καμπάνιας, λειτουργούν ως η τελική πινελιά σε αυτό το ζωντανό έργο τέχνης. Άλλοτε εναρμονίζονται με τη χρωματική γλώσσα του καμβά, και άλλοτε δημιουργούν έντονες αντιθέσεις που μεταμορφώνουν τη σύνθεση. Με κάθε αλλαγή, τα ρούχα επιβάλλουν τη δική τους αφήγηση πάνω στο μοντέλο-καμβά, δίνοντας νέα διάσταση στην εικόνα.

Η κλασική μουσική που συνοδεύει το βίντεο προσθέτει μια αίσθηση τελετουργικής κομψότητας· χτίζει ρυθμό, αναπνοή και μια ατμόσφαιρα που θυμίζει αργή, προσεκτική ζωγραφική διαδικασία, αλλά παράλληλα κάνει και μια αναφορά στο εκλεκτικιστικό dna του brand και την ειδίκευσή του στο formal ντύσιμο.


Η Human Canvas δεν είναι απλώς μια καμπάνια μόδας — είναι ένα editorial δοκίμιο πάνω στη δημιουργία, όπου το σώμα, τα ρούχα και η τέχνη συνυπάρχουν ως ένα ενιαίο statement. Στο κέντρο του concept βρίσκεται ο custom καμβάς, δημιουργημένος αποκλειστικά για τη φωτογράφιση σε συνεργασία με γνωστό ζωγράφο.

Όσον αφορά τη συλλογή, πρωταγωνιστούν πουλόβερ, ζακέτες, μπουφάν, ημίπαλτα και φυσικά σακάκια και κοστούμια, σμόκιν και επίσημα ενδύματα, ωστόσο, πιστό στο δρόμο που έχει χαράξει το brand τα τελευταία χρόνια, το ενημερωμένο athleisure κάνει έντονη την παρουσία του. Σε όλα ξεχωρίζουν, οι απαλές και ποιοτικές υφές, τα χρώματα και το κολακευτικό πατρόν.

Απολαύστε εδώ τη νέα χειμερινή συλλογή, που τιμά τη μεγάλη Prince Oliver κληρονομιά και έρχεται από το πιο ένδοξο παρελθόν της ιστορίας της μάρκας.
























