fbpx
Tuesday, July 1, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

O Big Spender είναι γυναίκα

Χαράλαμπος Νικόπουλος by Χαράλαμπος Νικόπουλος
March 7, 2021
in Fashion, Society
O Big Spender είναι γυναίκα
3
SHARES
280
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Ο περίφημος «good looking, so refined, man of distinction και real big spender» που τραγουδούσε κάποτε η Σίρλεϊ Μπάσεϊ, έχει ανακαλύψει τη θηλυκή του πλευρά. Και οι γυναίκες την αρσενική τους.

Έχει περάσει τα 50, αλλά δεν δείχνει ούτε 40, που λέει και η διαφήμιση. Δεν λυπάται για τα χρόνια που πέρασαν, δεν αναπολεί την πρότερη νιότη, ανήκει στην Generation X (1960 – 1979). Άλλωστε, στα 30 δεν είχε σχεδόν τίποτε, ενώ σήμερα διαθέτει εμπειρίες, επιτυχίες, αναγνώριση, κύρος και οικονομική άνεση. Σύμφωνοι, τα χρήματα δεν αγοράζουν την ευτυχία, μπορούν όμως να διώξουν τα σύννεφα της μιζέριας και να πλημμυρίσουν την καθημερινότητα με χρώματα, γεύσεις, αρώματα και τόσα άλλα. Και αυτό φαίνεται να το γνωρίζει στην πράξη. Φοράει επώνυμα ρούχα και παπούτσια, σε συνδυασμούς που φανερώνουν γούστο υψηλού επιπέδου, μοντέρνα κουλτούρα και ασφαλώς, οικονομική επιφάνεια. Δεν είμαι σνομπ, όμως μπορεί κάλλιστα να γίνει, προκειμένου να αποφύγει τη λαίλαπα της υποκουλτούρας που απειλεί αισθήσεις, αισθητήρια και συναισθήματα, σε κάθε γύρισμα της μέρας, σε κάθε γωνιά του δρόμου, αλλά και του σπιτιού: εκεί απέναντι από το μεγάλο καναπέ -γωνία του σαλονιού. Οδηγεί αυτοκίνητο προσιτής πολυτέλειας την τελική ταχύτητα του οποίου αγνοεί. Προέχει η ασφάλεια και η σιγουριά. Τη γλώσσα έλαβε ελληνική, γνωρίζει όμως και καλά αγγλικά, εξαιρετικά χρήσιμα για τις αγορές από το internet. Το πορτοφόλι είναι γεμάτο πλαστικό χρήμα, ενώ υπάρχουν και κάποια χαρτονομίσματα για παν ενδεχόμενο. Και ξοδεύει, ξοδεύει αρκετά, τόσα όσα χρειάζονται για διασκέδαση και ψυχαγωγία, για γούστο και στυλ. Δεν κρύβεται και γιατί άλλωστε να το κάνει; «Η ζωή είναι μικρή και θέλει καλοπέραση», συνηθίζει να λέει. Άλλος ένας big spender; Χμ…Περίπου. Για την ακρίβεια, άλλη μία big spender, από τις πολλές που κυκλοφορούν ανάμεσά μας!

Η γενιά των γυναικών που γεννήθηκαν τη δεκαετία του ’60 ή λίγο μετά στο δυτικό κόσμο είναι αποδεδειγμένα η υγιέστερη, πλουσιότερη και δυναμικότερη θηλυκή γενιά, από καταβολής κόσμου. Με τη μεγαλύτερη επιρροή στο κοινωνικό και οικονομικό γίγνεσθαι και με προσδόκιμο όριο ζωής που πλησιάζει τα 90 χρόνια για όσες ξεπεράσουν τα 50, οι σημερινές πενηντάρες αποτελούν -όσο και αν ακούγεται παράδοξο- το μέλλον του παγκόσμιου πληθυσμού, που χρόνο με το χρόνο καθίσταται όλο και περισσότερο γυναικοκρατούμενος, μιας και το ασθενές φύλλο ζει κατά μέσο όρο 7 με 15 χρόνια περισσότερο από το φερόμενο ισχυρό. Σήμερα περίπου το 30% του πληθυσμού των περισσότερων ανεπτυγμένων χωρών (ΗΠΑ, Ευρώπη) απαρτίζεται από γυναίκες 50 και άνω, για αυτό και όλο περισσότερες διαφημιστικές καμπάνιες μιλούν για την αληθινή ομορφιά
-με τη χρήση μάλιστα «αληθινών γυναικών μιας κάποιας ηλικίας. Οι πενηντάρες συγκροτούν ένα καινούριο, πολλά υποσχόμενο και όχι κορεσμένο πελατειακό γκρουπ, που με τις κατάλληλες κινήσεις από τους marketers μπορεί να αναδειχθεί σε σημαντικότατη πηγή εσόδων για τους κλάδους των καταναλωτικών αγαθών.

 Η αγοραστική δύναμη των γυναικών  

Ίσως τα παραπάνω στατιστικά να μην είχαν σημασία, αν δεν συνοδεύονταν από ριζικές αλλαγές στις κοινωνικές και οικονομικές συνήθειες, σε σχέση με το παρελθόν. Σήμερα, οι γυναίκες 50+ σε ΗΠΑ και Ευρώπη όχι μόνο είναι πολλές, όχι μόνο πρόκειται να αυξηθούν, αλλά κατέχουν σημαντικούς πόρους και ξοδεύουν δυόμισι φορές περισσότερα χρήματα έναντι των νέων, που δεν θεωρούνται πια ως η crème de le crème των καταναλωτών. Συγκρινόμενη με τις προηγούμενες γενιές, η εν λόγω έχει οικονομική ανεξαρτησία, καταλυτική επιρροή σε θέματα οικογενειακού προϋπολογισμού και ασύγκριτα μεγαλύτερη τάση για ξόδεμα (και ευκαιρίες) σε σχέση με τους άντρες, τάση που υποκινείται από διάφορους παράγοντες: Είναι απαλλαγμένη από τις μητρικές ευθύνες, ορεξάτη και ανυπόμονη για ζωή, οικονομικά ανεξάρτητη, της αρέσει ο έρωτας και το σεξ, και λέξεις όπως «ηλικιωμένη», «κακοντυμένη» και άλλες, λιγότερο κομψές έχουν σφραγιστεί οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας. Έτσι, ακολουθεί τα κελεύσματα της μόδας, της ομορφιάς, της περιπέτειας και της ευζωίας δαπανώντας σημαντικά ποσά για ενδύματα, υποδήματα, ταξίδια, κούρες ομορφιάς, μπότοξ, καλλυντικά, λίφτινγκ, θεάματα, εστίαση και διασκέδαση, την ίδια ώρα που ο τυπικός πενηντάρης είναι φειδωλός έναντι των καταναλωτικών σειρήνων και περιορίζεται σε ένα ζευγάρι παπούτσια, ένα πουλόβερ και δυο πουκάμισα το χρόνο. Εκτός και αν έχει δίπλα του κάποια γυναίκα, οπότε καταλήγουμε στο ίδιο και το αυτό. O big spender μεγάλωσε και μεταμορφώθηκε σε ώριμη γυναίκα.

Πέρασαν άλλωστε και τόσες δεκαετίες από τότε που το τραγούδησε η Shirley Bassey.

Tags: Shirley BasseyGenerationXΚατανάλωση
Previous Post

Μόνο για γυναίκες: Να πώς θα βρείτε την αληθινή αγάπη!

Next Post

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Next Post
Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Τα κρασιά που αγαπούν οι γυναίκες

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Κριστιάνο Ρονάλντο: 10 άγνωστες πτυχές της ζωής του

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Στοκχόλμη, η ωραία του Βορρά

Στοκχόλμη, η ωραία του Βορρά

by Παντελής Περιβολάρης
October 21, 2021
0

Επισκεφτήκαμε την πρωτεύουσα της Σουηδίας πριν λίγες ημέρες και διαπιστώσαμε ότι αυτή η ανθρώπινη, βιώσιμη, ζωντανή και πανέμορφη πόλη έχει...

Το κόλπο που κάνει τέλεια τα ζυμαρικά φούρνου  

Το κόλπο που κάνει τέλεια τα ζυμαρικά φούρνου  

by Μόδεστος Κούρτης
February 2, 2023
0

Τα ζυμαρικά αποτελούν βασικό συστατικό της μεσογειακής διατροφής, γι’ αυτό και είναι καλό να γνωρίζουμε ότι οι λεπτομέρειες είναι εκείνες...

10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το τσάι

10 πράγματα που πρέπει να γνωρίζετε για το τσάι

by Μόδεστος Κούρτης
August 31, 2021
0

Μυστικά, πληροφορίες και tips για να απολαύσετε αυτό το πλούσιο σε αντιοξειδωτικές πολυφαινόλες αφέψημα, αλλά και ο πιο εύκολος τρόπος...

Beverage World & Lavazza: Άλλα 10 χρόνια μαζί

Beverage World & Lavazza: Άλλα 10 χρόνια μαζί

by Zeitgeist Team
October 15, 2021
0

Επεκτείνεται η συνεργασία της εταιρείας για τη διανομή του εκλεκτού ιταλικού καφέ στην Ελλάδα, μετά την ώθηση που έδωσε στον...

Χερμάν Μπούργος: Ο καλύτερος κακός του ποδοσφαίρου   

Χερμάν Μπούργος: Ο καλύτερος κακός του ποδοσφαίρου   

by Άλκης Φιτσόπουλος
July 21, 2022
0

Ο Αργεντινός προπονητής του Άρη είναι αυτό που φαίνεται. Ένας κακοτράχαλος φυσιογνωμικά που θα μπορούσε να έχει παίξει  στις «Συμμορίες...

Η εξωτική πλευρά της κεραμικής

Η εξωτική πλευρά της κεραμικής

by Παντελής Περιβολάρης
August 8, 2022
0

Μια Γιαπωνέζα καλλιτέχνης κατασκευάζει κεραμικά γλυπτά που αναπαριστούν εξωτικά φρούτα και το κάνει τόσο καλά που μοιάζουν αληθινά.

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Τοπόσημα Διασύνδεσης, μία έκθεση για τη ζωή στην πόλη

Τοπόσημα Διασύνδεσης, μία έκθεση για τη ζωή στην πόλη

June 30, 2025
Οι AIR στο Ηρώδειο για μια ανεπανάληπτη βραδιά

Οι AIR στο Ηρώδειο για μια ανεπανάληπτη βραδιά

June 23, 2025
Η παραλία του Νίκου Καζαντζάκη

Η παραλία του Νίκου Καζαντζάκη

June 23, 2025
O Monsieur Minimal στις πιο ατμοσφαιρικές ταράτσες

O Monsieur Minimal στις πιο ατμοσφαιρικές ταράτσες

June 20, 2025
Έτσι αλλάζει η τεχνολογία την εστίαση

Έτσι αλλάζει η τεχνολογία την εστίαση

June 16, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp