Ο έλληνας ηθοποιός που γνωρίσαμε από το βίντεο με τα Ελγίνεια Μάρμαρα εμφανίζεται στην ταινία που βλέπουν όλοι στο Netflix και μιλάει για αυτήν.
Τον παρακολουθήσαμε πρόσφατα στο σπαρταριστό «Greed» του Μάικλ Γουιντερμπότομ, το οποίο γυρίστηκε στη Μύκονο και ανέβηκε πριν λίγες μέρες στην πλατφόρμα του Netflix. Διαθέσιμη εδώ και λίγες μέρες με ελληνικούς υπότιτλους, η κοινωνική σάτιρα που σκαρφάλωσε στο Top 10 της πλατφόρμας, μιλά για την ιστορία ενός μεγιστάνα της μόδας, ο οποίος γιορτάζει τα 60α του γενέθλια με ένα μεγαλειώδες πάρτι στο κοσμοπολίτικο νησί των Ανέμων. Την ίδια στιγμή, ένας δημοσιογράφος που γράφει τη βιογραφία του δισεκατομμυριούχου, ταξιδεύει στην Ασία και επισκέπτεται τα εργοστάσια στα οποία κατασκευάζουν τα ρούχα που τον έκαναν πλούσιο…
Ανάμεσα στο καστ υπάρχει και ένας Έλληνας. Ο Μανώλης Εμμανουήλ υποδύεται τον ιδιοκτήτη του ξενοδοχείου στο οποίο ο Sir Richard Mc Creadie (Στιβ Κούγκαν) οργανώνει το πάρτι των γενεθλίων του. Ο Δημήτριος έρχεται σε δύσκολη θέση, όταν ο Mc Creadie του ζητά να διώξει από την παραλία τους μετανάστες από τη Συρία που έχουν κατασκηνώσει εκεί γιατί του χαλάνε το ντεκόρ και το θέαμα θα ενοχλήσει τους διάσημους προσκεκλημένους του. Η ταινία θίγει τα καταστροφικά αποτελέσματα της fast fashion, σε ηθικό, ανθρωπιστικό και περιβαλλοντικό επίπεδο, καθώς και τις συνέπειες της απληστίας και του καπιταλισμού.
Πάρτε μια μικρή γεύση από την ταινία εδώ:
Όπως αναφέρει ο Έλληνας ηθοποιός για την ταινία, «πρόκειται για μια μαύρη κωμωδία, δομημένη στο στυλ αρχαίας τραγωδίας (ύβρις που κάποια στιγμή πληρώνεται), η οποία καυτηριάζει διάφορα καίρια ζητήματα, όπως το τίμημα του fast fashion (για να πάρουμε ένα μπλουζάκι 5 ευρώ, σε κάποια χώρα της Ασίας ή της Αφρικής εργάτες έχουν δουλέψει άπειρες ώρες σε απάνθρωπες συνθήκες και με εξευτελιστικούς μισθούς), καθώς και το μεταναστευτικό. Ο Μάικλ Γουιντερμπότομ είναι ένας έντονα πολιτικοποιημένος άνθρωπος και με τις ταινίες του πάντα θέλει να αφυπνίσει και να ευαισθητοποιήσει».
Για τον τρόπο δουλειάς του διάσημου σκηνοθέτη Μάικλ Γουιντερμπότομ, που γνωρίσαμε από το πολυβραβευμένο Jude (1996) αναφέρει: «Το κύριο χαρακτηριστικό του σαν σκηνοθέτης είναι ο αυτοσχεδιασμός. Ευφυέστατος που διαρκώς σκέφτεται και συνεχώς αλλάζει πράγματα καθώς προχωρά η ταινία. Η βασική οδηγία ήταν ότι δεν θα σταματήσουμε εκεί όπου το τελειώνει το σενάριο, αλλά θα συνεχίσουμε μέχρι εκείνος να πει “cut”!».
Ενώ έχει έναν καλό λόγο να πει για όλους τους συμπρωταγωνιστές του: «Ο Στιβ Κούγκαν είναι απίστευτα γρήγορο μυαλό, με πολλές γνώσεις και δυνατές πεποιθήσεις, ενώ η Άιλα Φίσερ είναι αστεία τόσο στην πραγματικότητα όσο και στις ταινίες της. Ο Στίβεν Φράι -μάλλον η πιο δυνατή προσωπικότητα που έχω γνωρίσει από κοντά- λατρεύει την Ελλάδα, ενώ ο Άσα Μπάτερφιλντ είναι από τους πιο ταλαντούχους και μετριοπαθείς ανθρώπους που έχω συναντήσει σε αυτόν τον χώρο. Πέρασα δύο αξέχαστους μήνες με αυτούς τους εκπληκτικούς ηθοποιούς».
Εκτός από την ταινία στο Netflix, το ελληνικό κοινό έχει πλέον την ευκαιρία να δει τον Μανώλη Εμμανουήλ και στη νέα αστυνομική σειρά της ΕΡΤ «Ο Όρκος», σε σενάριο Τίνας Καμπίτση και σκηνοθεσία Σπύρου Μιχαλόπουλου. Σε αυτή υποδύεται τον Αντώνη Λινάρδο, υπεύθυνο στο τμήμα Εξαφανίσεων της ΓΑΔΑ. Ο Εμμανουήλ με σημαντική πορεία στο εξωτερικό και με βάση του -μέχρι πρότινος- αποκλειστικά το Λονδίνο, παίζει για πρώτη φορά στην μητρική του γλώσσα, κρατώντας μάλιστα έναν από τους πιο ενδιαφέροντες και μυστηριώδεις ρόλους της σειράς.
Δείτε το βίντεο για τα Ελγίνεια «Lost My Marbles» όπου με έξυπνο και χιουμοριστικό τρόπο υποστηρίζει την επιστροφή των Γλυπτών του Παρθενώνα στην Ελλάδα από το Βρετανικό Μουσείο.