Σετ σκακιού, vintage φορέματα, στέμματα, μουσικά κομμάτια ήταν μερικά από τα προϊόντα που σημείωσαν τεράστια αύξηση στις πωλήσεις τους, μετά την κυκλοφορία νέων σειρών στη δημοφιλή πλατφόρμα.
Το 2020 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως η χρονιά του Netflix. Με την πλειονότητα των ανθρώπων παγκοσμίως να μένει σπίτι λόγω της πανδημίας, οι σειρές και οι ταινίες αποτέλεσαν και αποτελούν την πιο σημαντική και ανεκτίμητη συντροφιά. Αυτή η τάση αντικατοπτρίζεται και στις αγορές που πραγματοποιήθηκαν μέσω της πλατφόρμας eBay και η οποία σχετιζόταν με την παρακολούθηση συγκεκριμένων σειρών.Συγκεκριμένα, (πάντα μέσω στοιχείων της eBay) οι πωλήσεις των σετ σκακιών κατέγραψαν αύξηση 130%, μετά την κυκλοφορία της σειράς «Το Γκαμπί της βασίλισσας», καθώς η Μπέθ Χάρμον, το ορφανό κορίτσι με έμφυτο ταλέντο στο σκάκι ενέπνευσε πολλούς ανθρώπους να ξεκινήσουν να μαθαίνουν σκάκι. Η ιστορία ως γνωστόν εκτυλίσσεται τη δεκαετία του ‘60 και αντικατοπτρίζει την αισθητική εκείνης της εποχής. Έτσι, μετά την πρεμιέρα της σειράς, η ζήτηση προϊόντων, που σχετίζονται με τη δεκαετία του ‘60 αυξήθηκε κατά 38%, για vintage φορέματα κατά 20%, και για ρολόγια Bulova, τα οποία φορούσε η πρωταγωνίστρια κατά 45%.
Άλλη μία δημοφιλής σειρά για το 2020 ήταν «Το Στέμμα» (The Crown) αφού με την κυκλοφορία του νέου τέταρτου κύκλου, οι τηλεθεατές αύξησαν κατά 141% τις αγορές τους σε αναμνηστικά που σχετίζονται με τη σειρά, σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019. Η ιστορία της βασιλικής οικογένειας τη δεκαετία του ‘80 και ‘90 ενδιαφέρει μεγάλο μέρος του πληθυσμού παγκοσμίως, με τις νεότερες γενιές να μαθαίνουν γεγονότα της αγγλικής ιστορίας και τη θέση της βασιλικής οικογένειας σε αυτήν, ενώ οι μεγαλύτερες γενιές ανακαλούν τις πικάντικες λεπτομέρειες. Οι κύριοι πρωταγωνιστές του τελευταίου κύκλου είναι η Μάργκαρετ Θάτσερ, ο πρίγκιπας Κάρολος, η πριγκίπισσα Νταϊάνα και φυσικά η βασίλισσα Ελισάβετ, με τις πωλήσεις σχετικών προϊόντων να αυξάνονται κατά 159% για την Νταϊάνα, 128% για τη Θάτσερ, 97% για τον πρίγκιπα Κάρολο και 92% για τη βασίλισσα. Επιπλέον η αισθητική της σειράς ενέπνευσε τους επισκέπτες της eBay να αγοράσουν περισσότερα προϊόντα της δεκαετίας του ‘80 -με την κατηγορία να σημειώνει αύξηση 63%. Επίσης, οι τηλεθεατές του Στέμματος αγόρασαν παραπάνω βασιλικά προϊόντα (κατά 80%), προϊόντα σχετικά με τον βασιλικό γάμο (κατά 38%), στέμματα (κατά 58%) και προϊόντα σχετικά με το Λονδίνο (κατά 48%).
Τέλος, σημαντική αύξηση παρατηρήθηκε στη ζήτηση για προϊόντα της σειράς «Η Τέλεια Ληστεία» (La Casa de Papel), με τους fans της να αυξάνουν τις αγορές τους κατά 1025%, έπειτα από την κυκλοφορία του τέταρτου κύκλου. Η ισπανική σειρά δράσης και μυστηρίου αφορά μία ομάδα ανθρώπων, που επιλέχθηκαν από έναν ιδιαίτερα ευφυή άνδρα, που αποκαλείται «Καθηγητής», ο οποίος τους καθοδηγεί και τους ωθεί να διαπράξουν μια σειρά καλά οργανωμένων ληστειών. Η σειρά έχει αγαπηθεί πολύ, κυρίως λόγω της ανάπτυξης των χαρακτήρων, της ενδιαφέρουσας πλοκής και της υπέροχης μουσικής υπόκρουσης, εμπνέοντας τους καταναλωτές να παραγγείλουν προϊόντα σχετικά με το «Bella Ciao», το τραγούδι που συνοδεύει πολλές σκηνές της σειράς. Υπολογίζεται πως οι αγορές για προϊόντα που σχετίζονται με το Bella Ciao αυξήθηκαν κατά 456% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2019!