Η νέα creative director του οίκου Swarovski, Giovanna Engelbert, εισαγάγει το brand σε μια νέα κρυστάλλινη εποχή, όπου η επιστήμη συναντά τη μαγεία.
Με πλούσια ιστορία στην καινοτομία και την κοπή του κρυστάλλου, η Swarovski προχωρά στο επόμενό της κεφάλαιο, ένα τολμηρό όραμα που τιμά το κρύσταλλο σε όλες τις μορφές του και το κατέχει εδώ και 126 χρόνια ως σχέδιο, ως επιστήμη, ως μόδας, ως καινοτομία. Η «νέα» Swarovski κάνει ντεμπούτο υπό την καθοδήγηση της πολυτάλαντης διευθύντριας δημιουργικού, της Ιταλίδας Giovanna Engelbert. Η 41 ετών σήμερα Engelbert είναι πρώην μοντέλο (έχοντας δουλέψει με φωτογράφους όπως οι Peter Lindberg, Patrick Demarchelier, Paolo Roversi και Mario Sorrenti), δημοσιογράφος μόδας στη Vogue και συγγραφέας, αλλά και σχεδιάστρια κοσμημάτων που είχε διαπρέψει στο street style παλαιότερα. Η έλευσή της, την περασμένη άνοιξη, έφερε και μια νέα επικοινωνιακή ταυτότητα η οποία με tagline το «Ignite your dreams», μας καλεί να πυροδοτήσουμε τα όνειρά μας.Ένα μακροχρόνιο σημείο αυτοέκφρασης της μάρκας, ο κύκνος, αναδημιουργείται μέσα από το φίλτρο του Wonderlab, του φανταστικού κρυστάλλινου κόσμου της Engelbert. Μέσα από τα δικά της λόγια, «το Wonderlab είναι εκεί όπου η επιστήμη και η μαγεία συναντιούνται, όπου η υπερβολή και η κομψότητα αλληλοεπιδρούν, δημιουργώντας μια αίσθηση θαυμασμού που βιώνει ο καθένας όταν τον προσκαλούμε στον νέο κόσμο μας στη Swarovski». Ως μέρος αυτού του κόσμου, ο κύκνος στρέφεται προς τη νέα κατεύθυνση της εταιρείας, σαν έτοιμος για απογείωση. Εξελισσόμενος από τις πιο πρόσφατες διαδοχικές προσεγγίσεις του, παίρνει μια αεροδυναμική μορφή -με έναν επιμήκη λαιμό και μια θέση που τονίζει την ακάθεκτη δυναμική της μάρκας. Ο κύκνος συμβολίζει την αιώνια αγάπη, ένα συναίσθημα που αντικατοπτρίζεται στην αγάπη και την αφοσίωση της εταιρείας για το κρύσταλλο. Με την προσαρμογή της και παράλληλα μένοντας πιστή στο θρυλικό της έμβλημα, η Swarovski ενισχύει την υπερηφάνεια της για την πλούσια κληρονομιά καθώς και το όραμά της για το μέλλον. Η τελευταία πινελιά του νέου εμπορικού συμβόλου της εταιρείας έρχεται με τη μορφή ενός οκταγωνικού περιτυλίγματος, σαν καραμέλα, το οποίο αποτελεί άμεση μνεία στο πολυεδρικό κρύσταλλο.