Μια ιστορία για το πώς οι χειροποίητες μπύρες συναντούν στις αντίστοιχης φιλοσοφίας ετικέτες την ωρίμανση και την απόλυτη εναρμόνιση του μέσα με το έξω!
Τη φράση «sounds good to me» την έχουμε ακούσει πολλές φορές. Kυριολεκτικά σημαίνει «μου ακούγεται καλά» και τη λένε οι αγγλομαθείς όταν θέλουν να πουν ότι κάτι είναι καλό. Έτσι και μία μπύρα μπορεί να ακούγεται καλή, αλλά η μοντέρνα γερμανική ζυθοποιία Fuerst Wiacek, με έδρα το Βερολίνο, αποφάσισε να το πάει παραπέρα. Ονόμασε ένα από τα είδη μπύρας που παράγει «sounds good». Και έφτιαξε το αντίστοιχο εικαστικό για το κουτάκι μπύρας. Για την ακρίβεια, η κάθε ετικέτα μπύρας που παράγει η εν λόγω εταιρεία έχει μία ξεχωριστή ονομασία -«Fuzz», «everything is under control» (όλα υπό έλεγχο), «other half» (το άλλο μισό), «long tooth» (μακρύ δόντι)- και αντιστοίχως το κάθε κουτάκι είναι μια ιδιαίτερη δημιουργία από το κροατικό στούντιο Mireldy, που έχει έδρα το Ζάγκρεμπ.Ένα στούντιο που έγινε γνωστό διεθνώς από τη σχεδίαση του μπουκαλιού της πιο πετυχημένης κροατικής βότκας, της VIGOR. Οι designers Imelda Ramović και Mirel Hadžijusufović λένε για το εν λόγω project: «Η κύρια ιδέα του ζυθοποιείου Fuerst Wiacek είναι να προσφέρουν ιδιαίτερες μπύρες που θα δίνουν στους καταναλωτές έναν συνδυασμό προσεκτικά επιλεγμένων ποιοτικών συστατικών και γευστικές ιδιαιτερότητες. Έτσι, η φιλοδοξία μας ήταν να σχεδιάσουμε μια ετικέτα για να μεταδώσουμε αυτό το πάθος στην παραγωγή μπύρας και να πούμε την ιστορία για την κάθε μεμονωμένη ετικέτα. Για κάθε νέα ετικέτα, λοιπόν, η οπτική της επικοινωνία δημιουργείται πάντα με μοναδικό τρόπο και δεν επαναλαμβάνεται ξανά. Στόχος μας είναι να απεικονίσουμε διαφορετικές εμπειρίες και συνεπώς να εμπλουτίσουμε περαιτέρω την αίσθηση της ευχαρίστησης που μας προσφέρουν αυτές οι μπύρες. Για εμάς, κάθε κουτάκι μπύρας είναι ένα μικρό έργο τέχνης».
Οι εν λόγω μπύρες ανήκουν στην κατηγορία premium και κινούνται σε μια ευρεία γκάμα, από θολές σταρένιες μέχρι stout με φρούτα, IPA και κλασικές lager. Αντίστοιχες είναι και οι τιμές, καθώς το κάθε κουτάκι ξεκινά από τα 5 ευρώ και φθάνει ακόμη και τα 12. Μπαίνοντας στο site της ζυθοποιίας διαπιστώνει κάποιος ότι πολλές από τις ετικέτες έχουν εξαντληθεί. Συνεπώς εκτός από την καλλιτεχνική επιτυχία υπάρχει και εμπορική. Ιδέες δίνουμε…