fbpx
Monday, October 2, 2023
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

Ο Έλληνας που αλλάζει τη βιομηχανία ποτών  

Zeitgeist Team by Zeitgeist Team
May 24, 2021
in Wine & Spirits, Business
Ο Έλληνας που αλλάζει τη βιομηχανία ποτών  
20
SHARES
2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τα μπουκάλια της μπύρας, των αναψυκτικών, των κρασιών, των ποτών αλλάζουν ραγδαία χάρη στον Κώστα Παντίδο, που συνδυάζει τη Νευροβιολογία με το Μάρκετινγκ. Η ενδιαφέρουσα ιστορία του αποκλειστικά στο Zeitgeist.

Ο Dr. Κώστας Παντίδος κάνει κάτι πραγματικά μοναδικό στον κόσμο. Συνδέει τη Νευροβιολογία με τα προϊόντα και το ασυνείδητο με τον κόσμο του μάρκετινγκ. Κάτι που τον έχει καταστήσει σύμβουλο κορυφαίων διεθνών brands όπως Coca-Cola, Heineken, Colgate, Unilever, Reckitt Benckiser, Mövenpick, αλλά και στην Ελλάδα με μάρκες όπως ION, Μπισκότα Παπαδοπούλου, Γρηγόρη, Kayak, KORRES κ.ά. Αυτό που κάνει είναι και πρωτότυπο και πολύπλοκο: Προσεγγίζοντας νευροβιολογικά και αναλύοντας τον γενετικό κώδικα κάθε brand, έχει δημιουργήσει δεκάδες επιστημονικά μοντέλα, μέσω των οποίων τα brands μπορούν να καταλάβουν την ουσία τους, τον χαρακτήρα τους και να βρουν τον δρόμο τους προς την καρδιά και το μυαλό του καταναλωτή.

Την περίοδο αυτή αυτός ο χαρισματικός marketeer και συγγραφέας του αγγλόφωνου βιβλίου «Living Brands», που ηγείται της συμβουλευτικής εταιρείας Brand Aviators, συνεργάζεται με την αμερικανική Owens-Illinois, μία από τις κορυφαίες εταιρείας παραγωγής φιαλών και μπουκαλιών για κάθε κατηγορία ποτών (αναψυκτικά, κρασιά, οινοπνευματώδη), με ετήσιο τζίρο που ξεπερνάει τα 7 δισ. δολάρια. Η συνεργασία τους θα κάνει πολλές από τις πασίγνωστες ετικέτες ποτών να αλλάξουν σχήμα. Διαφορετικά μπουκάλια, με νέο στυλ που θα ενεργοποιούν τις αισθήσεις του καταναλωτή και προσθέτουν υπεραξία στις μάρκες.

«Η ιστορία του προϊόντος σας είναι μοναδική. Γιατί να μην είναι και η συσκευασία του;», μας λέει ο ίδιος. «Η προσπάθειά μου έγκειται στο να δημιουργήσουμε μπουκάλια που να βρίσκονται σε αρμονία με το περιεχόμενο και να φτιάξουμε φιάλες που με βάση και ρίζες στη Νευροβιολογία θα δημιουργούν συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές. Τολμώ να πω ότι για πρώτη φορά οι φιάλες θα έχουν εσωτερικό κόσμο και θα προκαλούν συγκινήσεις», συμπληρώνει. Ο Κ. Παντίδος έχει μελετήσει νευροβιολογικά περίπου 200 κατηγορίες προϊόντων και 2000 brands για να καθορίσει τα επιστημονικά του μοντέλα βάσει των οποίων ευθυγραμμίζει σχήματα, χρώματα, γραμματοσειρές, υλικά, ήχους, μυρωδιές, γεύσεις ώστε η μάρκα να εκφράζεται απόλυτα μέσα από τη συσκευασία, τη φιάλη, τα taglines της, τους ισχυρισμούς της κ.λπ. «Ξοδεύετε χρόνια τελειοποιώντας το ποτό ή το ρόφημά σας, αλλά έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κάνετε εντύπωση στο ράφι. Η συσκευασία είναι καθοριστικός παράγοντας για τον καταναλωτή και όχι  απλώς ένα συστατικό της μάρκας. Είναι η φυσική αναπαράσταση του brand, της ετικέτας, του τι υπάρχει μέσα», συμπληρώνει.

Όποιος τα βρίσκει όλα αυτά ενδιαφέρονται και θέλει να μάθει περισσότερα, μια εξαιρετική ευκαιρία είναι ένα ψηφιακό σεμινάριο που πραγματοποιείται online αύριο (25/5) και μπορείτε να παρακολουθήσετε από οπουδήποτε. Στο webinar, το οποίο βασίζεται στις ιδέες του Κ. Παντίδου και στην εφαρμογή τους παίρνει μέρος ο διάσημος στο Χόλυγουντ Matthew Luhn, ο σεναριογράφος και animator της Pixar που έχει υπογράψει τις εμβληματικές ταινίες κινουμένων σχεδίων Toy story, Finding Nemo, Cars, Ratatouille κ.ά. Επίσης, συμμετέχει ο Gary Vaynerchuk, πρόεδρος του Νεοϋορκέζικου διαφημιστικού και media ομίλου VaynerX και έχει επηρεάσει όσο ελάχιστοι τους μοντέρνους καιρούς που ζούμε, αλλά και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές. Ένα πολύ ενδιαφέρον webinar που σημειωτέον είναι δωρεάν! Παρακολουθήστε το εδώ. 

Tags: SliderΝευροβιολογίαΜάρκετινγκ
Previous Post

BMW: Project υψηλής νοημοσύνης

Next Post

Από την επίδειξη ισχύος στη νοσταλγία της υπεροχής  

Next Post
Από την επίδειξη ισχύος στη νοσταλγία της υπεροχής  

Από την επίδειξη ισχύος στη νοσταλγία της υπεροχής  

10 πράγματα που πρέπει να ξέρετε για την ανδρική τριχόπτωση

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Είδαμε τον «Πίθηκο Ξουθ» να εισβάλλει στον πλανήτη των ανθρώπων   

Είδαμε τον «Πίθηκο Ξουθ» να εισβάλλει στον πλανήτη των ανθρώπων   

by Zeitgeist Team
February 22, 2022
0

Ένα διαχρονικό, παράδοξο και πρωτότυπο έργο για την ανθρώπινη φύση, την ελληνική ταυτότητα, τον κοινωνικό δαρβινισμό και τον Δημήτρη Κουρούμπαλη...

Αυτός είναι ένας τόπος φανταστικός!

Αυτός είναι ένας τόπος φανταστικός!

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 26, 2021
0

Δεν υφίσταται και όμως υπάρχει. Από την εικονοποίηση στην ποίηση των εικόνων. Μια οφθαλμαπάτη που μετριέται σε pixels και bytes....

Domus Trimaran: Πλωτό όνειρο

Domus Trimaran: Πλωτό όνειρο

by Παντελής Περιβολάρης
May 25, 2022
0

Το εντυπωσιακό γιοτ των μηδενικών ρύπων χρησιμοποιεί την ηλιακή ενέργεια για να κινηθεί, διαθέτει πανιά για να αξιοποιεί και τον...

James Rodríguez: Ένα brand name γεννιέται

James Rodríguez: Ένα brand name γεννιέται

by Άλκης Φιτσόπουλος
March 23, 2023
0

Ο ποδοσφαιριστής του Ολυμπιακού Χάμες Ροντρίγκες δεν έχει ταλέντο μόνο στο ποδόσφαιρο. Οι γνώσεις του στο μάρκετινγκ είναι τέτοιες που...

Η Τρικυμία του Σαίξπηρ στο θέατρο Μουσούρη

Η Τρικυμία του Σαίξπηρ στο θέατρο Μουσούρη

by Zeitgeist Team
April 25, 2023
0

Οχτώ μήνες προετοιμασία, 100 σελίδες μιας νέας μετάφρασης, 13 ηθοποιοί και πάνω από 300 ώρες πρόβας, στη φιλόδοξη παράσταση που...

Πώς είναι να είσαι 17 ετών;

Πώς είναι να είσαι 17 ετών;

by Μαριέττα Κόντου
February 1, 2023
0

Λίγες σκέψεις για αυτήν την υπέροχη, παράξενη και συναρπαστική ηλικία μεταξύ ενηλικίωσης και παιδικότητας.

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Thanasis-Antoniou 300px

Θανάσης Αντωνίου

Δουλειά με το κομμάτι

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Οι καλύτερες ελληνικές παραλίες που πραγματικά… δεν υπάρχουν!

Εύη Νεοφώτιστου

Οι 6 κανόνες της επιτυχίας

Αθηνά Φερεντίνου

Το πείραμα της υπακοής και η δύναμη της εξουσίας

Άλκης Φιτσόπουλος

Η εποχή της ταχύτητας

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Από τη Μεγάλη στη Σιωπηρή Παραίτηση

Από τη Μεγάλη στη Σιωπηρή Παραίτηση

September 29, 2023
Πρεμιέρα σήμερα για την Κοριτσιέρα των Βούρλων

Πρεμιέρα σήμερα για την Κοριτσιέρα των Βούρλων

September 29, 2023
10 ελληνικά τραγούδια που λίγοι γνωρίζουν ότι είναι ξένα

10 ελληνικά τραγούδια που λίγοι γνωρίζουν ότι είναι ξένα

September 28, 2023
Ο Jo Nesbo γοήτευσε το αθηναϊκό κοινό

Ο Jo Nesbo γοήτευσε το αθηναϊκό κοινό

September 28, 2023
Η ακινησία της κίνησης στους δρόμους της Αθήνας

Η ακινησία της κίνησης στους δρόμους της Αθήνας

September 27, 2023

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2023 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp