Οι συνεργασίες είναι της Μόδας (και της μόδας) και στην ολοκαίνουρια συνέργια της Louis Vuitton με το κορυφαίο πρωτάθλημα μπάσκετ στον κόσμο ο μύθος και η λάμψη αφθονούν.
Η ΝΙΚΕ πίσω στο 80’ επένδυσε στο ΝΒΑ και στον νεαρό τότε αστέρα Μάικλ Τζόρνταν και έγινε το νούμερο αθλητικό brand του κόσμου. Η Louis Vuitton είναι ήδη μία αυτοκρατορία στον κόσμο της Μόδας. Όμως, με τον αθλητισμό δεν είχε σχέση. Ναι είναι αλήθεια ότι οι περισσότεροι αθλητές όταν φεύγουν από τα γήπεδα μετά τους αγώνες κουβαλούν μαζί τους το βαλιτσάκι ή το νεσεσέρ της πολυτέλειας, δηλαδή, Louis Vuitton. Όμως, η εταιρεία που ιδρύθηκε το 1854 και στην αρχή κατασκεύαζε μόνο είδη ταξιδιού και σήμερα έχει 19.000 υπαλλήλους σε όλο τον κόσμο, έσοδα που φτάνουν τα 14 δισ. ευρώ το χρόνο και ένα brand που αξίζει δεκάδες δισεκατομμύρια, μέχρι τώρα όμως δεν είχε εισβάλλει στο χώρο του αθλητισμού. Το κάνει, όμως, τώρα.
Ο Ιούλιος του 2021 σημαδεύτηκε από την κατάκτηση του ΝΒΑ από το Μιλγούοκι του Γιάννη Αντετοκούνμπο. Όταν τελείωσε ο τελευταίος τελικός, μία τεράστια βαλίτσα Loui Vuitton πάνω σε ρόδες μεταφέρθηκε στον αγωνιστικό χώρο, όπου ήταν οι παίκτες και οι παράγοντες των Μπακς. Η βαλίτσα άνοιξε και μέσα ήταν το βαρύτιμο τρόπαιο Larry O’ Brien. Ο συμβολισμός της συνεργασίας των δύο κολοσσών. Η έναρξη της συνεργασίας των δύο εταιρειών -γιατί και το ΝΒΑ είναι μία εταιρεία που έχει στόχο το κέρδος- ξεκίνησε μέσα στο 2020 και τώρα δίνει καρπούς. Λίγο πριν ολοκληρωθούν οι φετινοί τελικοί του ΝΒΑ (2021) στην αγορά λανσαρίστηκε μια μίνι μπασκέτα σχεδιασμένη και κατασκευασμένη από τη Louis Vuitton, για να τοποθετείται από το γραφείο μέχρι και την αυλή του σπιτιού. Φυσικά η λεπτομέρεια κάνει τη διαφορά, αφού υπάρχει το κλασικό δερμάτινο της εταιρείας, με μαύρο τελείωμα και λεπτομέρειες του επίζηλου brand.
Όλη η συλλογή του ΝΒΑ έχει σχεδιαστεί από τον καλλιτεχνικό διευθυντή, τον περίφημο Virgil Abloh. Εμείς ξετρελαθήκαμε με την εικονιζόμενη τσάντα «Ballina Basket». Μία εκπληκτική δημιουργία, μία τσάντα σε σχήμα μπάλας με το ανάγλυφο της Louis Vuitton και το logo του NBA.
Ο Virgil Abloh έχει εμπνευστεί κυρίως από την ποπ κουλτούρα των 90s και η συλλογή πέρα από αξεσουάρ περιλαμβάνει σορτς, ζακέτες, παντελόνια, μπουφάν, πουκάμισα ακόμα και παλτά. Όλα με γραφικά και θρυλικά μοτίβα εμπνευσμένα από τις ομάδες του ΝΒΑ.
Ο Michael Burke, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Louis Vuitton σημείωσε για το γεγονός ότι το τρόπαιο του ΝΒΑ μπήκε σε βαλίτσα: «Ο οίκος Louis Vuitton έχει από χρόνια συσχετιστεί με τα πιο πολυπόθητα τρόπαια στον κόσμο και με αυτήν την εμβληματική συνεργασία η κληρονομιά συνεχίζεται -η νίκη ταξιδεύει πράγματι μέσα στο πνεύμα Louis Vuitton».