Την υπογράφει η αθηναϊκή διαφημιστική εταιρεία DDB athens και συνδυάζει έξυπνα, αμφιλεγόμενα αλλά και προβοκατόρικα τον ιμπρεσιονισμό με τον fast food τρόπο ζωής.
Η διαφημιστική εταιρεία DDB athens δημιούργησε μια νέα καμπάνια για τα McDonald’s, η οποία χρησιμοποιεί ως καμβά έργα ιμπρεσιονιστών ζωγράφων όπως ο Μανέ και ο Ρενουάρ. Με τίτλο «meant to be classic», δηλαδή «προορίζεται να γίνει κλασικό» περιλαμβάνει μια σειρά από καταχωρίσεις όπου οι διάσημες χρυσές καμάρες του λογοτύπου ενσωματώνονται σε κλασικούς ιμπρεσιονιστικούς πίνακες του 19ου αιώνα!
Το brand που είναι γνωστό σε κάθε γωνιά της Γης έχει εισαχθεί μέσα στους πολύχρωμους πίνακες, αρκετά αρμονικά, θα μπορούσε να ισχυριστεί κάποιος. Σίγουρα και με μια σκωπτική διάθεση, καθώς τα memes με τα ίδια ζωγραφικά θέματα κάνουν τον κόσμο να χαμογελάει στα social media καθημερινά και ανακυκλώνονται συνεχώς.
Σε άλλους, ασφαλώς, αυτή η σύνδεση δεν θα αρέσει και πολύ, καθώς δεν είναι συνηθισμένο ένα διάσημο καμπαρέ «Α bar at the folies bergere» (Εντουάρ Μανέ) να προσφέρει fast food κοτομπουκιές (πάνω). Ούτε το να πηγαίνει με χαρτοσακούλα στην πλαζ η κομψή γαλλιδούλα του «figures on the beach» του Ρενουάρ (κάτω).
Σε κάθε περίπτωση, τα παράπονα ή τα εύσημά σας στον Κώστα Βάνη, τον executive creative director της διαφημιστικής και καταξιωμένο στέλεχος της ελληνικής διαφήμισης, που είχε την ιδέα.
Διαβάστε επίσης
25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή
5 μυστικά της διαφήμισης που λίγοι γνωρίζουν