Η ηλεκτροκίνηση είναι από τα καλύτερα πράγματα που συμβαίνουν στον κόσμο μας τελευταία, αποδεικνύοντας όταν ένα διαφορετικό, αλλιώτικο μοντέλο κίνησης είναι εφικτό.
Μια μικρή επανάσταση συντελείται στο χώρο της μοτοσυκλέτας την τελευταία περίοδο. Ηλεκτροκίνητες, αθόρυβες μηχανές, σχεδιασμός κατά παραγγελία, όλα σημάδια ότι υπάρχει ελπίδα για το μέλλον. Η Harley Davidson παρουσίασε πριν ενάμιση χρόνο την πρώτη της ηλεκτρική μηχανή, η BMW μπήκε στο παιχνίδι και πολλές καθιερωμένες κατασκευάστριες ετοιμάζονται να το πράξουν -ιδού ένα σημάδι των ζυμώσεων που επιτελούνται. Το κίνημα Quiet Ride δυναμώνει από την Ευρώπη μέχρι την Κίνα, ως μια σιωπηλή εξέγερση ενάντια στους βενζινοκινητήρες που μολύνουν το περιβάλλον και προκαλούν ηχορύπανση.Το 2019 η σουηδική εταιρεία CAKE παρουσίασε την μόλις 70 κιλών KALK, μια premium off-road μοτοσυκλέτα που πιάνει τα 80 χ.α.ώ., ενώ αποδίδει 16 hp χάρη σε μια μπαταρία ιόντων λιθίου που της δίνει αυτονομία για 80 χιλιόμετρα. Αυτό ήταν! Το ενδιαφέρον του κοινού ήταν τέτοιο για αυτή τη δυσδιάκριτη περιοχή που βρίσκεται μεταξύ μοτοποδήλατου και e-bike, που ακολουθήσαν και άλλα μοντέλα KALK, πιο εξελιγμένα και αναλόγως του τύπου του εδάφους. Η νέα άφιξη της οικογένειας KALK OR (αναμένεται τον Μάρτιο του 2021) προορίζεται αποκλειστικά για το χωμάτινο τερέν και enduro διαδρομές, πιάνει τα 90 χ.α.ώ., ζυγίζει 75 κιλά και για να φορτιστεί πλήρως χρειάζεται περίπου 3 ώρες ενώ προσφέρει πάνω από 100 χιλιόμετρα αυτονομία. Το καλύτερο, δεν χρειάζεται δίπλωμα και δεν έχει ταχύτητες. Κοστίζει, δε, 13.000 ευρώ.
Η τεχνολογική διάσταση είναι η σημαντική, υπάρχει όμως και η αισθητική. Τι έχουμε εδώ; Σχήματα και σκελετοί που σε ωθούν να τα αγκαλιάσεις, που δεν αποπνέουν την κλασική macho επιθετικότητα. Μπορείς άνετα να φανταστείς πάνω τους οτιδήποτε άλλο εκτός από οργισμένα νιάτα, ένα δάσκαλο ωδείου για παράδειγμα. Ο προορισμός παραμένει ο ίδιος, η διαδρομή όμως αλλάζει και δεν πρόκειται να είναι καθόλου βαρετή. Ρίξτε μια ματιά.