fbpx
Wednesday, November 26, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

Το αγαπημένο μπλουζάκι των άπιστων ανδρών

Zeitgeist Team by Zeitgeist Team
May 10, 2021
in Psychology, Relationships
Το αγαπημένο μπλουζάκι των άπιστων ανδρών
4
SHARES
698
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι ένα συγκεκριμένο είδος κοντομάνικης μπλούζας θεωρείται από τις γυναίκες ως το αγαπημένο των ανδρών που έχουν ροπή στην απιστία.  

Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει ποτέ να κρίνεται ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του, αλλά και τους ανθρώπους από την εξωτερική τους εμφάνιση. Έλα, όμως, που το κάνουν οι περισσότεροι. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ που διαλέγετε κάθε πρωί αλλάζουν τον τρόπο που σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι και αυτό αποδείχθηκε από μία μικρή, ωστόσο, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα.
Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στις 15 Απριλίου στο Personality and Social Psychology Bulletin αποκάλυψε πώς ο τρόπος που ντύνονται οι άνδρες ερμηνεύεται από τις γυναίκες. Ο επικεφαλής της μελέτης Daniel Kruger, PhD, εξελικτικός ψυχολόγος από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, έβαλε 376 γυναίκες να βαθμολογήσουν άνδρες που φορούσαν κοντομάνικα πόλο μπλουζάκια Ralph Lauren με μεγάλο λογότυπο, αλλά και με μικρότερο λογότυπο (είναι αυτό που μπαίνει ραφτό στην αριστερή πλευρά), σε σχέση με μια σειρά μεταβλητών στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν. Οι μεταβλητές αυτές ήσαν τέσσερις: «φλερτάρει συχνά», «εν γνώσει του διεκδικεί τη σύντροφο κάποιου άλλου», «είναι καλός να φροντίζει τα παιδιά» και «αφιερώνει τους περισσότερους πόρους για τη στήριξη της οικογένειας». Εκεί λοιπόν φάνηκε ότι οι γυναίκες θεωρούν τους άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με τεράστια λογότυπα ως πιο επιρρεπείς στην απιστία, καθώς βαθμολογήθηκαν χαμηλότερα στο ενδιαφέρον τους για μακροχρόνιες σχέσεις και υψηλότερα στο ενδιαφέρον τους για one night stands και ξεπέτες.
Αντιθέτως, οι άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με μικρό λογότυπο αξιολογήθηκαν από τις γυναίκες του δείγματος ως πιο πιστοί και περισσότερο αξιόπιστοι.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Κρούγκερ, τα μεγάλα λογότυπα πολυτελών brands «ενισχύουν την κοινωνική ανταγωνιστικότητα και την έλξη συντρόφων», ενώ τα μικρά λογότυπα πολυτελών brands έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και από σχετική συμπληρωματική έρευνα, κατά την οποία ρωτήθηκαν άνδρες ποια κατηγορία λογοτύπου θα επέλεγαν προκειμένου να βγουν προς άγραν σεξουαλικού συντρόφου, αλλά και πιο μπλουζάκι πόλο θα επέλεγαν αν επισκέπτονταν για πρώτη φορά τους γονείς της συντρόφου τους ή πήγαιναν σε μια συνέντευξη εργασίας. Σωστά μαντέψατε! Μεγάλο λογότυπο για καυτή έξοδο και μικρό, διακριτικό για κάθε άλλη κοινωνική περίσταση που απαιτούσε σοβαρότητα. Άρα οι γυναίκες είχαν δίκιο!
Αξίζει να σημειωθεί ότι αρχικώς ο Κρούγκερ είχε υποθέσει ότι τα μεγάλα λογότυπα πολυτελείας θα ήταν πιο ελκυστικά για τις γυναίκες, καθώς αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως ενδείκτες πλούτου και δύναμης, δύο χαρακτηριστικά σημαντικά για την αναπαραγωγή και την οικοδόμηση μιας οικογένειας. Κάτι, όμως, που δεν προέκυψε τελικώς από το αποτέλεσμα της έρευνας.

Tags: ΣχέσειςΣτυλΑπιστία
Previous Post

Περιμένοντας τους Βρετανούς τουρίστες

Next Post

Πέρα και πάνω από την Αφρική

Next Post
Πέρα και πάνω από την Αφρική

Πέρα και πάνω από την Αφρική

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Όσο μεγαλώνω, μεγαλώνει και η ανάγκη μου να βάζω στόχους»

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Όσο μεγαλώνω, μεγαλώνει και η ανάγκη μου να βάζω στόχους»

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Πώς να επιλέξετε τη σωστή παρέα για τις διακοπές

Πώς να επιλέξετε τη σωστή παρέα για τις διακοπές

by Zeitgeist Team
June 12, 2025
0

Χρήσιμες συμβουλές και πολύτιμα life hacks για να μην αποδειχθούν οι διακοπές σας καταστροφή και για να είστε όλοι ευχαριστημένοι...

Κάποια στιγμή θα μάθετε ποιος είμαι

Κάποια στιγμή θα μάθετε ποιος είμαι

by Θανάσης Αντωνίου
November 20, 2024
0

Σχόλια και εντυπώσεις από την παράσταση που σκηνοθετεί η διακεκριμένη ηθοποιός Μαρία Ζορμπά με το πρώτο θεατρικό κείμενο του καταξιωμένου...

Ένα ρολόι που μετατρέπεται σε πέντε

Ένα ρολόι που μετατρέπεται σε πέντε

by Zeitgeist Team
September 18, 2024
0

Η θρυλική ελβετική ωρολογοποιία Nivada Grenchen λανσάρει εναλλάξιμα κιτ στεφάνης για τις συλλογές Chronomaster και Chronoking, ώστε να έχεις ένα...

Βότκα Μολότοφ: ένα εκρηκτικό θεατρικό έργο

Βότκα Μολότοφ: ένα εκρηκτικό θεατρικό έργο

by Zeitgeist Team
June 27, 2023
0

Η κωμωδία του Νηλ Σάιμον, διασκευασμένη από την Ελένη Ράντου, με τη σκηνοθεσία του Νικορέστη Χανιωτάκη και τον Τάσο Χαλκιά...

Βάγκνερ και Σούμαν από την Εθνική Συμφωνική ορχήστρα της ΕΡΤ

by Γιώργος Κοβός
June 21, 2021
0

Με δύο αριστουργήματα της κλασικής μουσικής του 19ου αιώνα πραγματοποιείται σήμερα μία πολύ ενδιαφέρουσα συναυλία στο Ηρώδειο, με ελεύθερη είσοδο...

Η νέα Αψίδα του Θριάμβου

Η νέα Αψίδα του Θριάμβου

by Παντελής Περιβολάρης
September 28, 2021
0

Πριν λίγες μέρες αποκαλύφθηκε η νέα Αψίδα του Θριάμβου. Αλλά δεν θα μείνει για πολύ έτσι. Μόνο για λίγες μέρες....

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Γνωρίστε τη Συναισθηματική Αρχιτεκτονική

Γνωρίστε τη Συναισθηματική Αρχιτεκτονική

November 21, 2025
Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

November 19, 2025
Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

November 19, 2025
Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

November 19, 2025
Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

November 14, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp