fbpx
Wednesday, August 20, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

Το αγαπημένο μπλουζάκι των άπιστων ανδρών

Zeitgeist Team by Zeitgeist Team
May 10, 2021
in Psychology, Relationships
Το αγαπημένο μπλουζάκι των άπιστων ανδρών
4
SHARES
697
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι ένα συγκεκριμένο είδος κοντομάνικης μπλούζας θεωρείται από τις γυναίκες ως το αγαπημένο των ανδρών που έχουν ροπή στην απιστία.  

Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει ποτέ να κρίνεται ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του, αλλά και τους ανθρώπους από την εξωτερική τους εμφάνιση. Έλα, όμως, που το κάνουν οι περισσότεροι. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ που διαλέγετε κάθε πρωί αλλάζουν τον τρόπο που σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι και αυτό αποδείχθηκε από μία μικρή, ωστόσο, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα.
Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στις 15 Απριλίου στο Personality and Social Psychology Bulletin αποκάλυψε πώς ο τρόπος που ντύνονται οι άνδρες ερμηνεύεται από τις γυναίκες. Ο επικεφαλής της μελέτης Daniel Kruger, PhD, εξελικτικός ψυχολόγος από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, έβαλε 376 γυναίκες να βαθμολογήσουν άνδρες που φορούσαν κοντομάνικα πόλο μπλουζάκια Ralph Lauren με μεγάλο λογότυπο, αλλά και με μικρότερο λογότυπο (είναι αυτό που μπαίνει ραφτό στην αριστερή πλευρά), σε σχέση με μια σειρά μεταβλητών στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν. Οι μεταβλητές αυτές ήσαν τέσσερις: «φλερτάρει συχνά», «εν γνώσει του διεκδικεί τη σύντροφο κάποιου άλλου», «είναι καλός να φροντίζει τα παιδιά» και «αφιερώνει τους περισσότερους πόρους για τη στήριξη της οικογένειας». Εκεί λοιπόν φάνηκε ότι οι γυναίκες θεωρούν τους άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με τεράστια λογότυπα ως πιο επιρρεπείς στην απιστία, καθώς βαθμολογήθηκαν χαμηλότερα στο ενδιαφέρον τους για μακροχρόνιες σχέσεις και υψηλότερα στο ενδιαφέρον τους για one night stands και ξεπέτες.
Αντιθέτως, οι άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με μικρό λογότυπο αξιολογήθηκαν από τις γυναίκες του δείγματος ως πιο πιστοί και περισσότερο αξιόπιστοι.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Κρούγκερ, τα μεγάλα λογότυπα πολυτελών brands «ενισχύουν την κοινωνική ανταγωνιστικότητα και την έλξη συντρόφων», ενώ τα μικρά λογότυπα πολυτελών brands έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και από σχετική συμπληρωματική έρευνα, κατά την οποία ρωτήθηκαν άνδρες ποια κατηγορία λογοτύπου θα επέλεγαν προκειμένου να βγουν προς άγραν σεξουαλικού συντρόφου, αλλά και πιο μπλουζάκι πόλο θα επέλεγαν αν επισκέπτονταν για πρώτη φορά τους γονείς της συντρόφου τους ή πήγαιναν σε μια συνέντευξη εργασίας. Σωστά μαντέψατε! Μεγάλο λογότυπο για καυτή έξοδο και μικρό, διακριτικό για κάθε άλλη κοινωνική περίσταση που απαιτούσε σοβαρότητα. Άρα οι γυναίκες είχαν δίκιο!
Αξίζει να σημειωθεί ότι αρχικώς ο Κρούγκερ είχε υποθέσει ότι τα μεγάλα λογότυπα πολυτελείας θα ήταν πιο ελκυστικά για τις γυναίκες, καθώς αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως ενδείκτες πλούτου και δύναμης, δύο χαρακτηριστικά σημαντικά για την αναπαραγωγή και την οικοδόμηση μιας οικογένειας. Κάτι, όμως, που δεν προέκυψε τελικώς από το αποτέλεσμα της έρευνας.

Tags: ΣχέσειςΣτυλΑπιστία
Previous Post

Περιμένοντας τους Βρετανούς τουρίστες

Next Post

Πέρα και πάνω από την Αφρική

Next Post
Πέρα και πάνω από την Αφρική

Πέρα και πάνω από την Αφρική

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Όσο μεγαλώνω, μεγαλώνει και η ανάγκη μου να βάζω στόχους»

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Όσο μεγαλώνω, μεγαλώνει και η ανάγκη μου να βάζω στόχους»

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Ο κύκλος των μελοποιημένων ποιητών

Ο κύκλος των μελοποιημένων ποιητών

by Zeitgeist Team
March 17, 2023
0

Με αφορμή την παγκόσμια ημέρα ποίησης (21/3) μια πολύ ενδιαφέρουσα μουσική παράσταση έρχεται στο θέατρο Σταθμός.

Ο Σήφης Πολυζωίδης σκοράρει στο Olvio

Ο Σήφης Πολυζωίδης σκοράρει στο Olvio

by Zeitgeist Team
April 30, 2025
0

Παίζει μπάλα στο θεατρικό του καταξιωμένου Θανάση Τριαρίδη και δίνει κοντές και γρήγορες πάσες στο κοινό, που δεν πρέπει, αναγκαστικά,...

Οι μεγάλες των τερματοφυλάκων σχολές

Οι μεγάλες των τερματοφυλάκων σχολές

by Άλκης Φιτσόπουλος
May 16, 2023
0

Επάνω στο ναρκοπέδιο που ορίζεται από τις γραμμές της μεγάλης περιοχής, οι φύλακες της εστίας προσπαθούν να κρατήσουν τα δίχτυα...

Η καλύτερη μπύρα του κόσμου είναι ελληνική

Η καλύτερη μπύρα του κόσμου είναι ελληνική

by Zeitgeist Team
April 5, 2023
0

H craft μπύρα Voreia, από τις Σέρρες, κατέκτησε τον τίτλο «World's Best Beer» και 2 Χρυσά Βραβεία στον έγκυρο Διεθνή Διαγωνισμό...

Η ζωή – πατίνι δεν μοιάζει βαρετή

Η ζωή – πατίνι δεν μοιάζει βαρετή

by Zeitgeist Team
October 22, 2021
0

Μέσα στο σύμπαν του trend της ηλεκτροκίνησης, τα ηλεκτρικά πατίνια προσφέρουν συναρπαστικές διαδρομές ανεξαρτήτως επιφάνειας και ανοίγουν δρόμους στην αυτόνομη...

Γιατί όλοι μιλούν για τη Γιαροσλάβα Μάχουτσικ;

Γιατί όλοι μιλούν για τη Γιαροσλάβα Μάχουτσικ;

by Άλκης Φιτσόπουλος
September 22, 2023
0

Γιατί είναι μια αθλήτρια που στέκεται στο ύψος των περιστάσεων, όχι μόνο επειδή είναι η παγκόσμια πρωταθλήτρια του άλματος εις...

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

270 χρόνια συνεχούς αναζήτησης για την τελειότητα

270 χρόνια συνεχούς αναζήτησης για την τελειότητα

August 14, 2025
Η Αγία Ζώνη της Παναγίας και το διεθνές δίκτυο Miracle Ribbon

Η Αγία Ζώνη της Παναγίας και το διεθνές δίκτυο Miracle Ribbon

August 14, 2025

Οι άγνωστες Παναγίες της Ελλάδας

August 13, 2025

Τα εμβληματικά στέκια της Μεγαλόχαρης

August 13, 2025
Οι πιο ακριβές μεταγραφές Ελλήνων ποδοσφαιριστών στο εξωτερικό

Οι πιο ακριβές μεταγραφές Ελλήνων ποδοσφαιριστών στο εξωτερικό

August 11, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp