fbpx
Tuesday, August 19, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

Ο Έλληνας που αλλάζει τη βιομηχανία ποτών  

Zeitgeist Team by Zeitgeist Team
May 24, 2021
in Wine & Spirits, Business
Ο Έλληνας που αλλάζει τη βιομηχανία ποτών  
20
SHARES
2k
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Τα μπουκάλια της μπύρας, των αναψυκτικών, των κρασιών, των ποτών αλλάζουν ραγδαία χάρη στον Κώστα Παντίδο, που συνδυάζει τη Νευροβιολογία με το Μάρκετινγκ. Η ενδιαφέρουσα ιστορία του αποκλειστικά στο Zeitgeist.

Ο Dr. Κώστας Παντίδος κάνει κάτι πραγματικά μοναδικό στον κόσμο. Συνδέει τη Νευροβιολογία με τα προϊόντα και το ασυνείδητο με τον κόσμο του μάρκετινγκ. Κάτι που τον έχει καταστήσει σύμβουλο κορυφαίων διεθνών brands όπως Coca-Cola, Heineken, Colgate, Unilever, Reckitt Benckiser, Mövenpick, αλλά και στην Ελλάδα με μάρκες όπως ION, Μπισκότα Παπαδοπούλου, Γρηγόρη, Kayak, KORRES κ.ά. Αυτό που κάνει είναι και πρωτότυπο και πολύπλοκο: Προσεγγίζοντας νευροβιολογικά και αναλύοντας τον γενετικό κώδικα κάθε brand, έχει δημιουργήσει δεκάδες επιστημονικά μοντέλα, μέσω των οποίων τα brands μπορούν να καταλάβουν την ουσία τους, τον χαρακτήρα τους και να βρουν τον δρόμο τους προς την καρδιά και το μυαλό του καταναλωτή.

Την περίοδο αυτή αυτός ο χαρισματικός marketeer και συγγραφέας του αγγλόφωνου βιβλίου «Living Brands», που ηγείται της συμβουλευτικής εταιρείας Brand Aviators, συνεργάζεται με την αμερικανική Owens-Illinois, μία από τις κορυφαίες εταιρείας παραγωγής φιαλών και μπουκαλιών για κάθε κατηγορία ποτών (αναψυκτικά, κρασιά, οινοπνευματώδη), με ετήσιο τζίρο που ξεπερνάει τα 7 δισ. δολάρια. Η συνεργασία τους θα κάνει πολλές από τις πασίγνωστες ετικέτες ποτών να αλλάξουν σχήμα. Διαφορετικά μπουκάλια, με νέο στυλ που θα ενεργοποιούν τις αισθήσεις του καταναλωτή και προσθέτουν υπεραξία στις μάρκες.

«Η ιστορία του προϊόντος σας είναι μοναδική. Γιατί να μην είναι και η συσκευασία του;», μας λέει ο ίδιος. «Η προσπάθειά μου έγκειται στο να δημιουργήσουμε μπουκάλια που να βρίσκονται σε αρμονία με το περιεχόμενο και να φτιάξουμε φιάλες που με βάση και ρίζες στη Νευροβιολογία θα δημιουργούν συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές. Τολμώ να πω ότι για πρώτη φορά οι φιάλες θα έχουν εσωτερικό κόσμο και θα προκαλούν συγκινήσεις», συμπληρώνει. Ο Κ. Παντίδος έχει μελετήσει νευροβιολογικά περίπου 200 κατηγορίες προϊόντων και 2000 brands για να καθορίσει τα επιστημονικά του μοντέλα βάσει των οποίων ευθυγραμμίζει σχήματα, χρώματα, γραμματοσειρές, υλικά, ήχους, μυρωδιές, γεύσεις ώστε η μάρκα να εκφράζεται απόλυτα μέσα από τη συσκευασία, τη φιάλη, τα taglines της, τους ισχυρισμούς της κ.λπ. «Ξοδεύετε χρόνια τελειοποιώντας το ποτό ή το ρόφημά σας, αλλά έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κάνετε εντύπωση στο ράφι. Η συσκευασία είναι καθοριστικός παράγοντας για τον καταναλωτή και όχι  απλώς ένα συστατικό της μάρκας. Είναι η φυσική αναπαράσταση του brand, της ετικέτας, του τι υπάρχει μέσα», συμπληρώνει.

Όποιος τα βρίσκει όλα αυτά ενδιαφέρονται και θέλει να μάθει περισσότερα, μια εξαιρετική ευκαιρία είναι ένα ψηφιακό σεμινάριο που πραγματοποιείται online αύριο (25/5) και μπορείτε να παρακολουθήσετε από οπουδήποτε. Στο webinar, το οποίο βασίζεται στις ιδέες του Κ. Παντίδου και στην εφαρμογή τους παίρνει μέρος ο διάσημος στο Χόλυγουντ Matthew Luhn, ο σεναριογράφος και animator της Pixar που έχει υπογράψει τις εμβληματικές ταινίες κινουμένων σχεδίων Toy story, Finding Nemo, Cars, Ratatouille κ.ά. Επίσης, συμμετέχει ο Gary Vaynerchuk, πρόεδρος του Νεοϋορκέζικου διαφημιστικού και media ομίλου VaynerX και έχει επηρεάσει όσο ελάχιστοι τους μοντέρνους καιρούς που ζούμε, αλλά και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές. Ένα πολύ ενδιαφέρον webinar που σημειωτέον είναι δωρεάν! Παρακολουθήστε το εδώ. 

Tags: ΜάρκετινγκSliderΝευροβιολογία
Previous Post

BMW: Project υψηλής νοημοσύνης

Next Post

Από την επίδειξη ισχύος στη νοσταλγία της υπεροχής  

Next Post
Από την επίδειξη ισχύος στη νοσταλγία της υπεροχής  

Από την επίδειξη ισχύος στη νοσταλγία της υπεροχής  

Να ποιος θα πάρει αυτό το κύπελλο!

Να ποιος θα πάρει αυτό το κύπελλο!

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

O Capten που απογειώνει τη λίμπιντο

O Capten που απογειώνει τη λίμπιντο

by Zeitgeist Team
April 5, 2023
0

Η νέα έκθεση του αξιόλογου εικαστικού ασχολείται με τις ρομαντικές, σκωπτικές, μυθολογικές και μυθιστορηματικές διαστάσεις της λίμπιντο.   

Τα πιο δημοφιλή αλά (à la) της ευρωπαϊκής κουζίνας

Τα πιο δημοφιλή αλά (à la) της ευρωπαϊκής κουζίνας

by Μόδεστος Κούρτης
November 27, 2023
0

Τo αλά (à la) υποδηλώνει τον τρόπο με τον οποίο είναι μαγειρεμένο ένα φαγητό και φανερώνει την τεχνική που έχει...

Ο «ιδιώτης» με την κακή έννοια

Ο «ιδιώτης» με την κακή έννοια

by Άλκης Φιτσόπουλος
October 26, 2021
0

Από την αρχική σημασία της λέξης στα αρχαία χρόνια μέχρι το απολιτίκ του σύγχρονου καιρού υπάρχει κάποια απόσταση, ωστόσο το...

Γιατί η επανεκλογή Τραμπ απειλεί το τουρκικό ποδόσφαιρο

Γιατί η επανεκλογή Τραμπ απειλεί το τουρκικό ποδόσφαιρο

by Άλκης Φιτσόπουλος
January 3, 2025
0

Ο Ντόναλντ Τραμπ επανεξελέγη πρόεδρος στις ΗΠΑ και το μεγάλο ερώτημα για την Ελλάδα είναι ποια πολιτική θα ακολουθήσει έναντι...

Η ακτινογραφία του Κώστα Φορτούνη

Η ακτινογραφία του Κώστα Φορτούνη

by Άλκης Φιτσόπουλος
June 14, 2023
0

O διεθνής σούπερ σταρ της μπάλας Κώστας Φορτούνης είναι ένας «ήρωας» δυο θρυλικών τραγουδιών του αείμνηστου Βασίλη Τσιτσάνη. Από το...

Η Barbie ταξιδεύει ξανά στο Διάστημα

Η Barbie ταξιδεύει ξανά στο Διάστημα

by Zeitgeist Team
October 8, 2021
0

Η διάσημη κούκλα περνάει τα σύνορα της Γης για να εμπνεύσει τα κορίτσια να στραφούν στις Επιστήμες και να γίνουν...

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

270 χρόνια συνεχούς αναζήτησης για την τελειότητα

270 χρόνια συνεχούς αναζήτησης για την τελειότητα

August 14, 2025
Η Αγία Ζώνη της Παναγίας και το διεθνές δίκτυο Miracle Ribbon

Η Αγία Ζώνη της Παναγίας και το διεθνές δίκτυο Miracle Ribbon

August 14, 2025

Οι άγνωστες Παναγίες της Ελλάδας

August 13, 2025

Τα εμβληματικά στέκια της Μεγαλόχαρης

August 13, 2025
Οι πιο ακριβές μεταγραφές Ελλήνων ποδοσφαιριστών στο εξωτερικό

Οι πιο ακριβές μεταγραφές Ελλήνων ποδοσφαιριστών στο εξωτερικό

August 11, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp