Τα μπουκάλια της μπύρας, των αναψυκτικών, των κρασιών, των ποτών αλλάζουν ραγδαία χάρη στον Κώστα Παντίδο, που συνδυάζει τη Νευροβιολογία με το Μάρκετινγκ. Η ενδιαφέρουσα ιστορία του αποκλειστικά στο Zeitgeist.
Ο Dr. Κώστας Παντίδος κάνει κάτι πραγματικά μοναδικό στον κόσμο. Συνδέει τη Νευροβιολογία με τα προϊόντα και το ασυνείδητο με τον κόσμο του μάρκετινγκ. Κάτι που τον έχει καταστήσει σύμβουλο κορυφαίων διεθνών brands όπως Coca-Cola, Heineken, Colgate, Unilever, Reckitt Benckiser, Mövenpick, αλλά και στην Ελλάδα με μάρκες όπως ION, Μπισκότα Παπαδοπούλου, Γρηγόρη, Kayak, KORRES κ.ά. Αυτό που κάνει είναι και πρωτότυπο και πολύπλοκο: Προσεγγίζοντας νευροβιολογικά και αναλύοντας τον γενετικό κώδικα κάθε brand, έχει δημιουργήσει δεκάδες επιστημονικά μοντέλα, μέσω των οποίων τα brands μπορούν να καταλάβουν την ουσία τους, τον χαρακτήρα τους και να βρουν τον δρόμο τους προς την καρδιά και το μυαλό του καταναλωτή.
Την περίοδο αυτή αυτός ο χαρισματικός marketeer και συγγραφέας του αγγλόφωνου βιβλίου «Living Brands», που ηγείται της συμβουλευτικής εταιρείας Brand Aviators, συνεργάζεται με την αμερικανική Owens-Illinois, μία από τις κορυφαίες εταιρείας παραγωγής φιαλών και μπουκαλιών για κάθε κατηγορία ποτών (αναψυκτικά, κρασιά, οινοπνευματώδη), με ετήσιο τζίρο που ξεπερνάει τα 7 δισ. δολάρια. Η συνεργασία τους θα κάνει πολλές από τις πασίγνωστες ετικέτες ποτών να αλλάξουν σχήμα. Διαφορετικά μπουκάλια, με νέο στυλ που θα ενεργοποιούν τις αισθήσεις του καταναλωτή και προσθέτουν υπεραξία στις μάρκες.
«Η ιστορία του προϊόντος σας είναι μοναδική. Γιατί να μην είναι και η συσκευασία του;», μας λέει ο ίδιος. «Η προσπάθειά μου έγκειται στο να δημιουργήσουμε μπουκάλια που να βρίσκονται σε αρμονία με το περιεχόμενο και να φτιάξουμε φιάλες που με βάση και ρίζες στη Νευροβιολογία θα δημιουργούν συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές. Τολμώ να πω ότι για πρώτη φορά οι φιάλες θα έχουν εσωτερικό κόσμο και θα προκαλούν συγκινήσεις», συμπληρώνει. Ο Κ. Παντίδος έχει μελετήσει νευροβιολογικά περίπου 200 κατηγορίες προϊόντων και 2000 brands για να καθορίσει τα επιστημονικά του μοντέλα βάσει των οποίων ευθυγραμμίζει σχήματα, χρώματα, γραμματοσειρές, υλικά, ήχους, μυρωδιές, γεύσεις ώστε η μάρκα να εκφράζεται απόλυτα μέσα από τη συσκευασία, τη φιάλη, τα taglines της, τους ισχυρισμούς της κ.λπ. «Ξοδεύετε χρόνια τελειοποιώντας το ποτό ή το ρόφημά σας, αλλά έχετε μόνο λίγα δευτερόλεπτα για να κάνετε εντύπωση στο ράφι. Η συσκευασία είναι καθοριστικός παράγοντας για τον καταναλωτή και όχι απλώς ένα συστατικό της μάρκας. Είναι η φυσική αναπαράσταση του brand, της ετικέτας, του τι υπάρχει μέσα», συμπληρώνει.
Όποιος τα βρίσκει όλα αυτά ενδιαφέρονται και θέλει να μάθει περισσότερα, μια εξαιρετική ευκαιρία είναι ένα ψηφιακό σεμινάριο που πραγματοποιείται online αύριο (25/5) και μπορείτε να παρακολουθήσετε από οπουδήποτε. Στο webinar, το οποίο βασίζεται στις ιδέες του Κ. Παντίδου και στην εφαρμογή τους παίρνει μέρος ο διάσημος στο Χόλυγουντ Matthew Luhn, ο σεναριογράφος και animator της Pixar που έχει υπογράψει τις εμβληματικές ταινίες κινουμένων σχεδίων Toy story, Finding Nemo, Cars, Ratatouille κ.ά. Επίσης, συμμετέχει ο Gary Vaynerchuk, πρόεδρος του Νεοϋορκέζικου διαφημιστικού και media ομίλου VaynerX και έχει επηρεάσει όσο ελάχιστοι τους μοντέρνους καιρούς που ζούμε, αλλά και άλλοι εκλεκτοί ομιλητές. Ένα πολύ ενδιαφέρον webinar που σημειωτέον είναι δωρεάν! Παρακολουθήστε το εδώ.