Η Tέχνη μπορεί να είναι ένας πολύ αποτελεσματικός τρόπος επικοινωνίας των γεγονότων, χωρίς βαρύγδουπους τίτλους και δυσάρεστες εικόνες, αποδεικνύει ένας καλλιτέχνης από τις ΗΠΑ.
Από το περασμένο καλοκαίρι, ο Ιάπωνας καλλιτέχνης και graphic designer Sho Shibuya που ζει στο Μπρούκλιν έχει ξεκινήσει ένα πολύ ενδιαφέρον project που συνδέει τη δημοσιογραφία με τη γραφιστική. Παίρνει την πρώτη σελίδα των New York Times ως βάση, πάνω της ζωγραφίζει με μεικτές τεχνικές (π.χ. ντεγκρανταρίσματα) και ενθέτει αντικείμενα που έχουν σχέση με την επικαιρότητα ή απλώς απεικονίζουν τα χρώματα της ανατολής εκείνης της ημέρας. Δύο χανζαπλάστ πάνω σε ένα ροδακινί εξώφυλλο μιλούν για τους εκτεταμένους εμβιολιασμούς κατά του COVID-19, ενώ ο θρυμματισμένος καθρέφτης σχολιάζει τη διάλυση του «χρυσού» συγκροτήματος Daft Punk μετά από 28 χρόνια. Στη δολοφονία του George Floyd, το κατάμαυρο εξώφυλλο τα λέει όλα, χωρίς όμως να μας αναγκάζει να τα βάψουμε μαύρα.
Ανεξάρτητα από το πόσο βαρύ είναι το θέμα, προσπαθεί το αποτέλεσμα της δουλειάς του να εμπνέει αισιοδοξία και ελπίδα. «Θέλω να δημιουργήσω ειρήνη μέσα από τη δουλειά μου και να μοιραστώ τη συμπάθεια και τα συναισθήματά μου με άλλους ανθρώπους», λέει ο ίδιος. Η φιλοσοφία του είναι ότι τα χρώματα και τα απλά σχήματα μπορούν να βοηθήσουν τους ανθρώπους να νιώσουν τον αντίκτυπο των γεγονότων πέρα από εντυπώσεις, κλισέ και αριθμούς.
Τα έργα του έχουν αποσπάσει τη διεθνή προσοχή και θα έρθουν και στην Ευρώπη τον Σεπτέμβριο, στην γκαλερί MoMu στην Αμβέρσα, στο πλαίσιο της ομαδικής έκθεσης E/MOTION.
Δείτε εδώ και άλλα από το instagram του καλλιτέχνη