Επεκτείνεται η συνεργασία της εταιρείας για τη διανομή του εκλεκτού ιταλικού καφέ στην Ελλάδα, μετά την ώθηση που έδωσε στον Lavazza τα τελευταία δύο χρόνια.
Με μια λαμπερή εκδήλωση, η οποία φιλοξενήθηκε στο Γκάζι, δύο μεγάλες εταιρείες επιβεβαίωσαν την επέκταση της πετυχημένης συνεργασίας τους στον κλάδο των ροφημάτων. Πιο συγκεκριμένα, η Beverage World του κυπριακού Ομίλου Φωτιάδη και η ιταλική Lavazza, ανακοίνωσαν επίσημα την επέκταση για δέκα ακόμα χρόνια της ήδη πετυχημένης συνεργασίας τους που μετράει ήδη δύο χρόνια και αφορά τη διάθεση του εμβληματικού ιταλικού καφέ στην ελληνική αγορά.
Συγκεκριμένα, ο Όμιλος Φωτιάδη εξασφάλισε πριν δύο χρόνια τη διανομή του Lavazza και παρά τις δυσμενείς καταστάσεις που διήλθε η αγορά την περίοδο εκείνη εξαιτίας της πανδημίας, κατάφερε όχι μόνο να διατηρήσει την ηγετική θέση του στην ελληνική αγορά αλλά και να πραγματοποιήσει πωλήσεις ακόμα μεγαλύτερες, καταγράφοντας αύξηση 17%. Οι Ιταλοί τίμησαν αυτή την απρόσμενη επιτυχία με τη δεκαετή επέκταση της αρχικής συμφωνίας.
Ο ιταλικός καφές Lavazza δεν χρειάζεται ιδιαίτερες συστάσεις καθώς τόσο στην Ελλάδα όσο και διεθνώς αποτελεί ένα από τα κορυφαία brands όχι μόνο της κατηγορίας του αλλά συνολικά της βιομηχανίας τροφίμων και ποτών και σε μεγάλο βαθμό συνώνυμο της ιταλικής παράδοσης στην επεξεργασία καφέ. Είναι χαρακτηριστικό ότι περίπου το 70% των πωλήσεων της ιταλικής εταιρείας αφορούν οι εξαγωγές της σε όλο τον κόσμο. Η Lavazza έχει σταθεροποιηθεί στην τρίτη θέση της παγκόσμιας κατάταξης πωλήσεων καφέ πίσω από τους κολοσσούς Nestle και Jacobs Douwe Egberts και συνεχίζει, εδώ και πάνω από έναν αιώνα, να διοικείται από μέλη της ίδιας οικογένειας.
Στη χώρα μας η διείσδυση του brand είναι εντυπωσιακή τόσο στο χώρο της καφεστίασης όσο και στο χώρο της λιανικής ενώ περαιτέρω ανάπτυξη αναμένεται, σύμφωνα με τα όσα ειπώθηκαν στην εκδήλωση για την δημοσιοποίηση της συνεργασίας, με την ανάπτυξη καψουλών από αλουμίνιο προς τις οποίες στρέφει τώρα το ενδιαφέρον του ο ιταλός παρασκευαστής καφέ. Οι κάψουλες αυτές θα είναι διαθέσιμες και στην ελληνική αγορά και αναμένεται να προσθέσουν πωλήσεις στον καφέ Lavazza αλλά και να τον κάνουν γνωστό σε ακόμα μεγαλύτερο ελληνικό αγοραστικό κοινό.
Όσο για την κυπριακών συμφερόντων εταιρεία Beverage World, θυγατρική του Ομίλου, η οποία έχει αναλάβει τη διανομή του καφέ Lavazza, συμπλήρωσε φέτος 10 χρόνια δραστηριοποίησης στην αγορά των ποτών. Ο Παύλος Φωτιάδης, διευθύνων σύμβουλος του Ομίλου, ο οποίος παρουσίασε την επέκταση της συνεργασίας των δύο εταιρειών, ευχαρίστησε τα στελέχη του Ομίλου Φωτιάδη για την προσπάθεια που έκαναν να βελτιώσουν την παρουσία του Lavazza στην Ελλάδα και υποσχέθηκε ότι η εταιρεία του θα κάνει ότι καλύτερο μπορεί προκειμένου να βρεθεί στο τραπέζι ή στο καλάθι κάθε Έλληνα κι Ελληνίδας.