Ψάξαμε πολύ για να τις βρούμε, σε ειδικές συλλεκτικές εκδόσεις και εταιρικά αρχεία. Η πρώτη είναι του 1890, η τελευταία (10η) του 1969 και το πιθανότερο είναι να μην τις έχετε δει ποτέ ξανά!
Εργαλείο υλικού πολιτισμού. Καθρέφτης της κοινωνίας. Ιστορική πηγή. Τρεις όψεις της διαφήμισης, αδιάσπαστα συνδεδεμένες μεταξύ τους. Διότι δείχνουν την εξέλιξη στη σκέψη και στον τρόπο ζωής και αποκαλύπτουν μυστικά που ούτε καν φανταζόμασταν. Και παρότι μας χωρίζει πάνω από έναν αιώνας με κάποιες από αυτές, είναι ξεκάθαρο ότι αυτές οι πρωτόγονες ρεκλάμες έχουν από πίσω τους στρατηγική σκέψη, επικοινωνία, μάρκετινγκ. Απολαύστε!
Πηγές
Διαφημίσεις αυτοκινήτων και μηχανών, Ανατολικός, Αθήνα, 2005
Οι παλιές ελληνικές ρεκλάμες 1900-1950, Δημοσιότης, Πάτρα,1985
Hellads: Η Ελλάδα μέσα από τη διαφήμιση 1940 – 1989, Omikron, 1997
Αρχείο περιοδικού Marketing Week
Εταιρικά αρχεία
Περιέργεια, τόλμη, δημιουργικότητα, επιμονή, εστίαση στον επισκέπτη. Αυτά έχουν καταστήσει το ολλανδικό μουσείο Boerhaave πρωτοπόρο, καθώς πετυχαίνει να συνδέει την...