fbpx
Sunday, June 1, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

Matsusaka, το διαμάντι του κρέατος

Μόδεστος Κούρτης by Μόδεστος Κούρτης
December 2, 2020
in Food, Eclecticism
Matsusaka, το διαμάντι του κρέατος
Matsusaka, το διαμάντι του κρέατος
7
SHARES
726
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Το ακριβότερο ιαπωνικό brand κρέατος έχει ονομασία προέλευσης, υψηλό ποσοστό ενδομυϊκού λίπους και απαράμιλλο γευστικό βάθος. Ποια είναι εκείνα τα στοιχεία όμως που το κάνουν τόσο μοναδικό;

Με umami-κό προφίλ και φίνα, σχεδόν βουτυράτη υφή, θεωρείται η επιτομή της πολυτέλειας, που μόνο αυστηροί connoisseurs και η ελίτ των κρεοφάγων μπορούν να εκτιμήσουν. Το Matsusaka, όπως όλα τα Wagyu brands, είναι ονομαστό για τον υψηλό βαθμό της ποιότητας του κρέατος και το εξαιρετικό ενδομυϊκό του λίπος.
Τα κριτήρια αξιολόγησης και στη συνέχεια πιστοποίησης από κάποιο μέλος της Ιαπωνικής Ένωσης Κατηγοριοποίησης κρέατος είναι πολύ συγκεκριμένα και αφορούν στην κατανομή του ενδομυϊκού λίπους στο κρέας, στο χρώμα του κρέατος σε συνάρτηση με τη φωτεινότητά του, στη σφριγηλότητα και υφή του κρέατος και στο χρώμα σε συνάρτηση με τη λάμψη και την ποιότητα του λίπους του. Όπως το Kobe και άλλα Wagyu brands, προέρχεται από ιαπωνικές μαύρες δαμαλίδες που εν προκειμένω εκτρέφονται με εξειδικευμένες μεθόδους και εντός της περιφέρειας Mie. Μετά το πρώτος έτος τους και για 900 μέρες ακολουθούν μια ειδική δίαιτα που περιλαμβάνει συνδυασμό σόγιας, σιτάρι, κριθάρι και ρύζι. Η συγκεκριμένη δίαιτα αυξάνει σημαντικά το βάρος τους με αποτέλεσμα και τη δραστική αύξηση του ενδομυϊκού λίπους του οποίου η ομοιόμορφη κατανομή συχνά προϋποθέτει μασάζ με Shōchū, ένα ιαπωνικό απόσταγμα υψηλού αλκοολικού βαθμού. Η σφαγή γίνεται μόλις ολοκληρώσουν το τρίτο έτος και στη συνέχεια αξιολογούνται από τον οργανισμό κρέατος Mie Matsusaka με βαθμό απόδοσης που χωρίζεται στις κατηγορίες: A, B και C. Kάθε γράμμα να συνοδεύεται από έναν αριθμό από το 1 έως το 5, που αναφέρονται στο βαθμό ποιότητας. Μόνο μοσχάρια που συγκεντρώνουν βαθμό Α4 ή Α5 πιστοποιούνται και πωλούνται ως Matsusaka ενώ η αξιοπιστία του συγκεκριμένου brand προστατεύεται με τη διαμόρφωση μιας λίστας εγκεκριμένων πωλητών και τον καθορισμό μοναδικού δεκαψήφιου αριθμού ταυτοποίησης για κάθε μοσχάρι Matsusaka. Περίπου 2.500 μοσχάρια σφάζονται ετησίως ενώ όλα τα αυθεντικά σημεία πώλησης διαθέτουν ανάλογο πιστοποιητικό από τον αρμόδιο Σύνδεσμο.
Το Matsusaka απαιτεί ιδιαίτερη διαχείριση για να αναδειχθεί ο εξαίσιος γευστικός του χαρακτήρας. Ψήνεται κλασικά όπως μια εξαιρετική μοσχαρίσια κοπή αλλά σερβίρεται και ως shabu – shabu, κομμένο σε πολύ λεπτές φέτες που βυθίζονται σε ζωμό από κέλπιες (είδος φυκιών) πριν καταναλωθούν. Μια ακόμα μέθοδος είναι το sukiyaki, που περιλαμβάνει ελαφρύ βράσιμο των λεπτοκομμένων κομματιών σε σκεύος με warishita, μια σάλτσα από ζάχαρη, sake, και σάλτσα σόγιας. Μετά το μαγείρεμά τους, αφαιρούνται από το σκεύος και βυθίζονται σε ωμό αυγό.

Ας σημειωθεί ότι ο αριστοτέχνης χασάπης Στράτος Δρακούλης έχει την αποκλειστική διάθεση κρέατος Matsusaka σε όλη την Ευρώπη.

Tags: MatsusakaΔρακούληςΙαπωνία
Previous Post

Το ψυχογράφημα του Μπέρνι Γκούντερ

Next Post

Ο Ingmar μιλάει για τον Bergman

Next Post
Ο Ingmar μιλάει για τον Bergman

Ο Ingmar μιλάει για τον Bergman

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Ο εραστής των κλασικών αυτοκινήτων

Ο εραστής των κλασικών αυτοκινήτων

by Παντελής Περιβολάρης
April 16, 2024
0

Μέσα από την οπτική γωνία και τους ατμοσφαιρικούς φωτισμούς του φωτογράφου Damian Szmurlo τα vintage αυτοκίνητα μοιάζουν πιο όμορφα και...

Μυθωδία: Η διαπλανητική συναυλία του Βαγγέλη Παπαθανασίου (VIDEO)

Μυθωδία: Η διαπλανητική συναυλία του Βαγγέλη Παπαθανασίου (VIDEO)

by Zeitgeist Team
May 19, 2022
0

Ο Vangelis (1943 - 2022) πέρασε στην αιωνιότητα. Η μουσική του θα μείνει ως ένα δείγμα ανώτερου πολιτισμού, ικανή να...

Νεολαία: Ανάμεσα στη σιωπή και τον διχασμό

Νεολαία: Ανάμεσα στη σιωπή και τον διχασμό

by Θανάσης Αντωνίου
July 28, 2021
0

Η αντίδραση της ρωσικής νεολαίας στο σοβιετικό καθεστώς δεν είναι κάτι που έχει αποκρυπτογραφηθεί πλήρως, καθώς ως και τη στιγμή...

Flower Power: Τα λουλούδια είναι της Μόδας

Flower Power: Τα λουλούδια είναι της Μόδας

by Μελίνα Σιδηροπούλου
October 21, 2022
0

Το ταγκό της Μόδας με τον κόσμο των λουλουδιών μετράει δεκαετίες. Αναπόδραστα, αφού οι δύο κόσμοι σχεδόν ταυτίζονται στην αποστολή...

Το ΙΜΕ αλλάζει τα δεδομένα στην Εικονική Πραγματικότητα

Το ΙΜΕ αλλάζει τα δεδομένα στην Εικονική Πραγματικότητα

by Zeitgeist Team
April 18, 2022
0

Μέσω του 1ου Διαγωνισμού Καινοτομίας στο πλαίσιο του Προγράμματος eXtended Reality XR Cosmos, που μόλις ολοκληρώθηκε η 2η φάση του...

Το Ολύμπια γίνεται ξανά λίκνο του Πολιτισμού στην Αθήνα

Το Ολύμπια γίνεται ξανά λίκνο του Πολιτισμού στην Αθήνα

by Zeitgeist Team
November 2, 2022
0

Δεκάδες αξιόλογες προτάσεις στο πρόγραμμα της φετινής σεζόν (2022-2023) και μεγάλες παραστάσεις και συναυλίες που είναι σίγουρο ότι θα προσελκύσουν...

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Η νοσηρή επιθυμία για VIRAL και η κοινωνία του τίποτα

Η νοσηρή επιθυμία για VIRAL και η κοινωνία του τίποτα

May 30, 2025
«Εκείνος κι Εκείνος» σε όλη την Ελλάδα

«Εκείνος κι Εκείνος» σε όλη την Ελλάδα

May 29, 2025
Comedy Nights όπως ποτέ άλλοτε

Comedy Nights όπως ποτέ άλλοτε

May 29, 2025
Κάθε Like, κάθε Email, κάθε Click = Ρύπανση!

Κάθε Like, κάθε Email, κάθε Click = Ρύπανση!

May 28, 2025
Χρονικό ορόσημο

Χρονικό ορόσημο

May 23, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp