Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι ένα συγκεκριμένο είδος κοντομάνικης μπλούζας θεωρείται από τις γυναίκες ως το αγαπημένο των ανδρών που έχουν ροπή στην απιστία.
Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει ποτέ να κρίνεται ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του, αλλά και τους ανθρώπους από την εξωτερική τους εμφάνιση. Έλα, όμως, που το κάνουν οι περισσότεροι. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ που διαλέγετε κάθε πρωί αλλάζουν τον τρόπο που σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι και αυτό αποδείχθηκε από μία μικρή, ωστόσο, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα.Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στις 15 Απριλίου στο Personality and Social Psychology Bulletin αποκάλυψε πώς ο τρόπος που ντύνονται οι άνδρες ερμηνεύεται από τις γυναίκες. Ο επικεφαλής της μελέτης Daniel Kruger, PhD, εξελικτικός ψυχολόγος από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, έβαλε 376 γυναίκες να βαθμολογήσουν άνδρες που φορούσαν κοντομάνικα πόλο μπλουζάκια Ralph Lauren με μεγάλο λογότυπο, αλλά και με μικρότερο λογότυπο (είναι αυτό που μπαίνει ραφτό στην αριστερή πλευρά), σε σχέση με μια σειρά μεταβλητών στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν. Οι μεταβλητές αυτές ήσαν τέσσερις: «φλερτάρει συχνά», «εν γνώσει του διεκδικεί τη σύντροφο κάποιου άλλου», «είναι καλός να φροντίζει τα παιδιά» και «αφιερώνει τους περισσότερους πόρους για τη στήριξη της οικογένειας». Εκεί λοιπόν φάνηκε ότι οι γυναίκες θεωρούν τους άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με τεράστια λογότυπα ως πιο επιρρεπείς στην απιστία, καθώς βαθμολογήθηκαν χαμηλότερα στο ενδιαφέρον τους για μακροχρόνιες σχέσεις και υψηλότερα στο ενδιαφέρον τους για one night stands και ξεπέτες.
Αντιθέτως, οι άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με μικρό λογότυπο αξιολογήθηκαν από τις γυναίκες του δείγματος ως πιο πιστοί και περισσότερο αξιόπιστοι.
Σύμφωνα με τον καθηγητή Κρούγκερ, τα μεγάλα λογότυπα πολυτελών brands «ενισχύουν την κοινωνική ανταγωνιστικότητα και την έλξη συντρόφων», ενώ τα μικρά λογότυπα πολυτελών brands έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και από σχετική συμπληρωματική έρευνα, κατά την οποία ρωτήθηκαν άνδρες ποια κατηγορία λογοτύπου θα επέλεγαν προκειμένου να βγουν προς άγραν σεξουαλικού συντρόφου, αλλά και πιο μπλουζάκι πόλο θα επέλεγαν αν επισκέπτονταν για πρώτη φορά τους γονείς της συντρόφου τους ή πήγαιναν σε μια συνέντευξη εργασίας. Σωστά μαντέψατε! Μεγάλο λογότυπο για καυτή έξοδο και μικρό, διακριτικό για κάθε άλλη κοινωνική περίσταση που απαιτούσε σοβαρότητα. Άρα οι γυναίκες είχαν δίκιο!
Αξίζει να σημειωθεί ότι αρχικώς ο Κρούγκερ είχε υποθέσει ότι τα μεγάλα λογότυπα πολυτελείας θα ήταν πιο ελκυστικά για τις γυναίκες, καθώς αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως ενδείκτες πλούτου και δύναμης, δύο χαρακτηριστικά σημαντικά για την αναπαραγωγή και την οικοδόμηση μιας οικογένειας. Κάτι, όμως, που δεν προέκυψε τελικώς από το αποτέλεσμα της έρευνας.