fbpx
Wednesday, November 26, 2025
No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets
  • el
    • en
    • el
No Result
View All Result
No Result
View All Result
Zeitgeist

Το αγαπημένο μπλουζάκι των άπιστων ανδρών

Zeitgeist Team by Zeitgeist Team
May 10, 2021
in Psychology, Relationships
Το αγαπημένο μπλουζάκι των άπιστων ανδρών
4
SHARES
698
VIEWS
Share on FacebookShare on Twitter

Νέα έρευνα υποστηρίζει ότι ένα συγκεκριμένο είδος κοντομάνικης μπλούζας θεωρείται από τις γυναίκες ως το αγαπημένο των ανδρών που έχουν ροπή στην απιστία.  

Όλοι γνωρίζουμε ότι δεν πρέπει ποτέ να κρίνεται ένα βιβλίο από το εξώφυλλο του, αλλά και τους ανθρώπους από την εξωτερική τους εμφάνιση. Έλα, όμως, που το κάνουν οι περισσότεροι. Τα ρούχα και τα αξεσουάρ που διαλέγετε κάθε πρωί αλλάζουν τον τρόπο που σας αντιλαμβάνονται οι άλλοι και αυτό αποδείχθηκε από μία μικρή, ωστόσο, ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα έρευνα.
Μια πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στις 15 Απριλίου στο Personality and Social Psychology Bulletin αποκάλυψε πώς ο τρόπος που ντύνονται οι άνδρες ερμηνεύεται από τις γυναίκες. Ο επικεφαλής της μελέτης Daniel Kruger, PhD, εξελικτικός ψυχολόγος από το Πανεπιστήμιο του Μίσιγκαν, έβαλε 376 γυναίκες να βαθμολογήσουν άνδρες που φορούσαν κοντομάνικα πόλο μπλουζάκια Ralph Lauren με μεγάλο λογότυπο, αλλά και με μικρότερο λογότυπο (είναι αυτό που μπαίνει ραφτό στην αριστερή πλευρά), σε σχέση με μια σειρά μεταβλητών στις οποίες κλήθηκαν να απαντήσουν. Οι μεταβλητές αυτές ήσαν τέσσερις: «φλερτάρει συχνά», «εν γνώσει του διεκδικεί τη σύντροφο κάποιου άλλου», «είναι καλός να φροντίζει τα παιδιά» και «αφιερώνει τους περισσότερους πόρους για τη στήριξη της οικογένειας». Εκεί λοιπόν φάνηκε ότι οι γυναίκες θεωρούν τους άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με τεράστια λογότυπα ως πιο επιρρεπείς στην απιστία, καθώς βαθμολογήθηκαν χαμηλότερα στο ενδιαφέρον τους για μακροχρόνιες σχέσεις και υψηλότερα στο ενδιαφέρον τους για one night stands και ξεπέτες.
Αντιθέτως, οι άνδρες που φορούσαν polo Ralph Lauren με μικρό λογότυπο αξιολογήθηκαν από τις γυναίκες του δείγματος ως πιο πιστοί και περισσότερο αξιόπιστοι.

Σύμφωνα με τον καθηγητή Κρούγκερ, τα μεγάλα λογότυπα πολυτελών brands «ενισχύουν την κοινωνική ανταγωνιστικότητα και την έλξη συντρόφων», ενώ τα μικρά λογότυπα πολυτελών brands έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα. Κάτι που επιβεβαιώθηκε και από σχετική συμπληρωματική έρευνα, κατά την οποία ρωτήθηκαν άνδρες ποια κατηγορία λογοτύπου θα επέλεγαν προκειμένου να βγουν προς άγραν σεξουαλικού συντρόφου, αλλά και πιο μπλουζάκι πόλο θα επέλεγαν αν επισκέπτονταν για πρώτη φορά τους γονείς της συντρόφου τους ή πήγαιναν σε μια συνέντευξη εργασίας. Σωστά μαντέψατε! Μεγάλο λογότυπο για καυτή έξοδο και μικρό, διακριτικό για κάθε άλλη κοινωνική περίσταση που απαιτούσε σοβαρότητα. Άρα οι γυναίκες είχαν δίκιο!
Αξίζει να σημειωθεί ότι αρχικώς ο Κρούγκερ είχε υποθέσει ότι τα μεγάλα λογότυπα πολυτελείας θα ήταν πιο ελκυστικά για τις γυναίκες, καθώς αυτά θα μπορούσαν να θεωρηθούν ως ενδείκτες πλούτου και δύναμης, δύο χαρακτηριστικά σημαντικά για την αναπαραγωγή και την οικοδόμηση μιας οικογένειας. Κάτι, όμως, που δεν προέκυψε τελικώς από το αποτέλεσμα της έρευνας.

Tags: ΣχέσειςΣτυλΑπιστία
Previous Post

Περιμένοντας τους Βρετανούς τουρίστες

Next Post

Πέρα και πάνω από την Αφρική

Next Post
Πέρα και πάνω από την Αφρική

Πέρα και πάνω από την Αφρική

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Όσο μεγαλώνω, μεγαλώνει και η ανάγκη μου να βάζω στόχους»

Μιχάλης Χατζηγιάννης: «Όσο μεγαλώνω, μεγαλώνει και η ανάγκη μου να βάζω στόχους»

Follow Us!

Κατηγορίες

Σας Προτείνουμε

Οι νέες αφίξεις της Tudor για το 2024 κατευθείαν από τη Γενεύη

Οι νέες αφίξεις της Tudor για το 2024 κατευθείαν από τη Γενεύη

by Zeitgeist Team
April 12, 2024
0

Στην έκθεση Watches & Wonders 2024, τη μεγάλη έκθεση ρολογιών που πραγματοποιείται αυτήν την περίοδο στη Γενεύη, η Tudor παρουσίασε...

Να γιατί η νηστεία μας κάνει καλό

Να γιατί η νηστεία μας κάνει καλό

by Zeitgeist Team
April 5, 2024
0

Είναι συνυφασμένη με τη ζωή της Εκκλησίας, έχει κανόνες, εξαιρέσεις, βαθύτερο νόημα και κάνει καλό στην ψυχή και στο σώμα....

Σύννεφα πάνω από το Μπέρμιγχαμ   

Σύννεφα πάνω από το Μπέρμιγχαμ   

by Αναστασία Αντωνίου
June 11, 2024
0

Η ανταποκρίτρια μας στη Βρετανία έκανε αυτοψία στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμιγχαμ, που βρίσκεται αυτήν την περίοδο στο επίκεντρο των φοιτητικών...

Αυτή είναι η σχέση της κάνναβης με την επιτυχία

Αυτή είναι η σχέση της κάνναβης με την επιτυχία

by Zeitgeist Team
February 8, 2021
0

Όσο περισσότερο κάνναβη καπνίζει ένας νέος τόσο περισσότερες πιθανότητες έχει να γίνει looser τα επόμενα χρόνια, αποκαλύπτει μακροχρόνια Αυστραλιανή μελέτη...

6 προχωρημένες παραστάσεις που πρέπει να δεις

6 προχωρημένες παραστάσεις που πρέπει να δεις

by Zeitgeist Team
November 1, 2022
0

Ψαγμένες, σύγχρονές, μοντέρνες, πρωτοποριακές και προσεκτικά επιλεγμένες προτάσεις από την ομάδα του Zeitgeist για όσους θέλουν να νιώθουν υποψιασμένοι και...

Η Φύση του Νερού

Η Φύση του Νερού

by Zeitgeist Team
August 19, 2025
0

Δροσερές βουτιές σε ένα καταπληκτικό λεύκωμα με συναρπαστικές φωτογραφίες, σε φυσικές πισίνες, σχηματισμούς και ακτές που δεν βάζει ο νους.

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

OPINION LEADERS

Άνθρωποι που έχουν άποψη και τη λένε

Άλκης Φιτσόπουλος

Tα ζόμπι των social media

Marieta Kondou

Μαριέττα Κόντου

Η διπολική μας ιδιοσυγκρασία και ο χειρότερος εαυτός μας

Εύη Νεοφώτιστου

Τι να κάνω όταν όλα γύρω μου καταρρέουν

Aggoules 300px

Αντώνιος Αγγουλές

Οι συμβουλές που σώζουν ζωές στα βουνά

Κωνσταντίνος Παντίδος

Να, γιατί έχουμε ανάγκη τα κατοικίδια!

ΤΑ ΠΙΟ ΔΙΑΒΑΣΜΕΝΑ

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

25 διαφημιστικά σλόγκαν που άφησαν εποχή

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
January 30, 2021
0

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

10 διάσημα τουρκικά τραγούδια που είναι ελληνικά

by Zeitgeist Team
June 16, 2022
0

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

Η θεωρία του Αϊνστάιν για την ευτυχία

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
November 5, 2021
0

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

Διονύσης Σιμόπουλος: «Η άποψη ότι η Γη είναι επίπεδη, είναι παράδειγμα ηλιθιότητας»

by Χαράλαμπος Νικόπουλος
December 4, 2020
0

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

Μέχρι που μπορεί να φτάσει ο Τσιτσιπάς;

by Παντελής Περιβολάρης
March 12, 2021
0

ΤΑ ΠΙΟ ΠΡΟΣΦΑΤΑ

Γνωρίστε τη Συναισθηματική Αρχιτεκτονική

Γνωρίστε τη Συναισθηματική Αρχιτεκτονική

November 21, 2025
Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

Στιγμές Μάρθα Γκράχαμ στο Μέγαρο Μουσικής!

November 19, 2025
Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

Η Κατερίνα Μακρυγιάννη γιόρτασε στο Παρίσι 10 χρόνια δημιουργίας

November 19, 2025
Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

Μια καμπάνια που επιβεβαιώνει ότι η Μόδα μπορεί να είναι Τέχνη 

November 19, 2025
Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

Εξέγερση του Πολυτεχνείου 1973 – 2023

November 14, 2025

ΑΡΘΟΓΡΑΦΟΙ

Alkis4_circle 300

Άλκης Φιτσόπουλος

Antoniou_circle 300

Θανάσης Αντωνίου

Pantidos_circle 300

Κωνσταντίνος Παντίδος

Bouniseas_circle 300

Πέτρος Βουνισέας

Πέτρος Θ. Πιζάνιας

Σπύρος Α. Κυβέλλος

Nikolopoulos_circle 300

Χαράλαμπος Νικόπουλος

Αντώνιος Αγγουλές

Χρήστος Αρμάντο Γκέζος

About Ταυτότητα

Zeitgeist © Copyright 2021. All rights reserved.

Designed & Developed by Neurosynthesis &  D4

No Result
View All Result
  • News
    • Pop Up
    • Business
    • Sports
    • Auto & Moto
    • Tech
    • Politics
    • Retro-Vintage
    • Society
    • Choice
  • People
    • Story
    • Interview
    • Adventure
    • Opinion
  • Culture
    • Art
    • Theater
    • Screen
    • Photography
    • Books & Editions
    • Music
  • Style
    • Fashion
    • Beauty & Grooming
    • Watch
  • Design
    • Architecture
    • Industrial
    • Interior
    • Typography
    • Creativity
    • Craftsmanship
  • Fine Life
    • Food
    • Wine & Spirits
    • Travel
    • Eclecticism
    • Experience
  • Wellness
    • Health
    • Fitness
    • Psychology
    • Sex
    • Nutrition
    • Relationships
    • Spirituality
    • Pets

© 2025 JNews - Premium WordPress news & magazine theme by Jegtheme.

ZeitGeist PopUp