Dream job και όνειρο ζωής για τον Keno Zache ήταν πάντοτε το να φωτογραφίζει supercars. Κάτι που έχει καταφέρει να το κάνει καθημερινότητα.
Ο Keno Zache είναι Γερμανός φωτογράφος, με έδρα το Μπίλεφελντ της Γερμανίας, ο οποίος έχει ως αποκλειστική δραστηριότητα τη φωτογράφιση αυτοκινήτων. Όχι απλών, καθημερινών αυτοκινήτων, αλλά ιδιαίτερων, πρωτότυπων supercars, από αυτά που τα βλέπουμε και τα ερωτευόμαστε με την πρώτη ματιά.
Η συγκεκριμένη Ferrari στις φωτογραφίες είναι η Monza SP που βγαίνει σε δύο εκδόσεις την SP1 και SP2. Είναι ένα αυτοκίνητο βασισμένο σε μία νέα φιλοσοφία της scuderia, γνωστής ως «Icona», που χρησιμοποιεί ένα μοτίβο από τα πιο υποβλητικά στην ιστορία της εταιρείας για να δημιουργήσει μια νέα κατηγορία ειδικών εκδόσεων αυτοκινήτων, που προορίζεται για συλλέκτες. Τι ακριβώς κάνει η Ferrari; Χρησιμοποιεί μια μοντέρνα αισθητική για να ερμηνεύσει ξανά ένα διαχρονικό στυλ, με προηγμένα τεχνολογικά στοιχεία και την υψηλότερη δυνατή απόδοση μέσω συνεχούς καινοτομίας.
Η SP είναι ένα αυτοκίνητο που φαίνεται σμιλεμένο από τον άνεμο. Είναι η αγνότητα των στοιχείων του στυλ που εντυπωσιάζει -μια αισθητική φουτουριστική αλλά, ταυτόχρονα, με έναν σεβαστό μα όχι νοσταλγικό φόρο τιμής στο παρελθόν.
Η αυτοκινητοβιομηχανία διαφημίζει το σύστημα Virtual Wind Shield, που είναι ουσιαστικά ένα αεροδυναμικό πέρασμα κάτω από το σασί της πλευράς του οδηγού, όπου το πάνω μέρος έχει σχήμα αεροτομής. Μέρος του αέρα που ρέει πάνω από το καπό εισέρχεται στην εισαγωγή αέρα κάτω από το πάτωμα. Αυτό παράγει κάτι που είναι γνωστό ως ένα υψηλής ενέργειας upwash που εκτρέπει τη ροή πάνω από το κεφάλι του οδηγού δημιουργώντας μια φυσαλίδα χαμηλής ταχύτητας γύρω από το πιλοτήριο.
Το αποτέλεσμα είναι ένα μοντέλο τέλεια ισορροπημένο για ένα αφάνταστα καθαρό, ασυμβίβαστο χειρισμό του αυτοκινήτου. Επειδή δεν υπάρχουν κολόνες στο παρμπρίζ, η θέα του οδηγού είναι εντελώς ανεμπόδιστη και αυτό του επιτρέπει να επιτίθεται στις στροφές με μια εμπειρία που ανάλογη υπάρχει μόνο σε μονοθέσιο της Formula 1. Ο οδηγός μπορεί έτσι να απολαύσει τις επιδόσεις του αυτοκινήτου σε στριφογυριστές διαδρομές, όπου το αυτοκίνητο είναι πάντα ευχάριστο και πάντα εύκολο στο χειρισμό. Τώρα σε ότι αφορά τους λάτρεις της υψηλής αδρεναλίνης, τα 0-100 έρχονται σε μόλις 2,9 δευτερόλεπτα.
Διαβάστε επίσης
Η Richard Mille και η Ferrari κάνουν τις καρδιές να χτυπούν πιο γρήγορα
Ο Φερούτσιο Λαμποργκίνι ξεκίνησε από τη Ρόδο
Ένας θρύλος των αγώνων, στο σφυρί